کد خبر 1008412
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
قلی زاده و غفوری و کاوه رضایی

وریا غفوری، کاوه رضایی و علی قلی‌زاده با درخشش در تیم باشگاهی دوباره به تیم ملی رسیدند.

به گزارش مشرق، سه بازیکنی که در این مدت کمتر به تیم ملی دعوت می‌شدند برای بازی با عراق دوباره در لیست ویلموتس قرار گرفتند. وریا غفوری که در پنج هفته اول هیچ گلی نزده بود و پاس‌گلی نداده بود، به یک باره طوفان برپا کرد. وریا هفته ششم برای اولین بار در این فصل روی گل استقلال تاثیر مستقیم داشت و پاس‌ او را میلیچ گل کرد. در هفته هفتم هم گل زد و هم پاس‌گل داد. اتفاقی که در هفته قبل مقابل نفت آبادان هم تکرار شد. وریا در این بین در جام حذفی هم گل زد تا با بازگشت به روزهای اوج، نظر ویلموتس را جلب کند تا مانند اردوی اول در لیست سرمربی جدید تیم ملی قرار بگیرد.

کاوه رضایی و علی قلی‌زاده هم با درخشش در تیم باشگاهی‌شان برای اولین بار به لیست ویلموتس رسیدند. کاوه تا هفته نهم، سه مرتبه روی نیمکت و دو مرتبه روی سکو نشسته بود و در دیدارهایی که بازی می‌کرد هم تاثیری روی گل‌ها نداشت. اما با گلزنی در دو هفته پیاپی، چشم ویلموتس را گرفت و به او شانس بازگشت به تیم ملی داد.

علی قلی‌زاده هم شرایطی مشابه کاوه داشت. چهار هفته نیمکت‌نشینی و ۲ بازی هم سکونشینی خلاصه وضعیت قلی‌زاده تا پایان هفته نهم بود. اما در چهار هفته اخیر وینگر ایرانی شارلوا فیکس شد و یک گل هم زد. اتفاقی که باعث شد ویلموتس به این ملی‌پوش سابق تیم ملی هم فرصتی دوباره بدهد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس