حضور مارک ویلموتس در استادیوم آزادی

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی کشورمان پیش از دیدار حیاتی با عراق هیچ یک از مسابقات لیگ برتر را از نزدیک ندید تا رسما بند مهمی از قراردادش را زیر پا بگذارد.

سرویس ورزش مشرق – مهدی تاج در تازه ترین اظهاراتش درباره بندهای قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به این نکته اشاره کرد مارک ویلموتس موظف است همه مسابقات لیگ برتر را از نزدیک ببیند! اتفاقی که با بررسی دقیق تر رقابت های برگزار شده طی یک ماه گذشته بعد از باخت به بحرین در انتخابی جام جهانی تا آخرین هفته لیگ قبل از دیدار حساس با عراق مشخص می کند این مقدار توجه به مسابقات داخلی و خارجی به اندازه ای کم بوده که می توان آن را با صفر درصد برابر دانست.

از ۲۳ مهر که تیم ملی رودرروی بحرین به میدان رفت تا امروز که لیست تازه تیم ملی اعلام شده (و تغییرات بسیار کمی آن هم در بخش لژیونرها در آن دیده می شود) منهای دیدار عقب افتاده شهرخودرو و گل گهر، ۳۱ بازی طی ۴ هفته لیگ برتر و ۵ دیدار در چارچوب مسابقات جام حذفی برگزار شده است. مسابقاتی که در دل آنها می توان به دیدارهای رقبای جدی برای قهرمانی مانند: تراکتور – استقلال، سپاهان – تراکتور، فولاد – پرسپولیس، استقلال – صنعت نفت آبادان و ...مسابقاتی از این دست اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

لیست ۲۳ نفره تیم ملی ایران برای بازی مقابل عراق

ناگفته نماند یکی از دستیاران مارک ویلموتس در بلژیک چند دیدار را زیر نظر گرفت تا کاوه رضایی و علی قلی زاده به لیست جدید تیم ملی دعوت شوند این در حالی بود که کسی در ایران نبود تا درخشش مهدی قائدی جوان این روزهای استقلال را ببیند. یا عدم دعوت دوباره مهدی ترابی که نقش بسزایی در کسب امتیازات اخیر پرسپولیس داشت نشان می دهد کسی نبوده تا لیگ برتر را زیر نظر داشته باشد. دعوت دوباره محمد رشید مظاهری که در دو بازی آخر تراکتور ۶ گل دریافت کرده و عدم توجه به حسین حسینی احیا شده از دیگر ایرادهایی است که می توانند ربط مستقیم به ناآگاهی کادر فنی تیم ملی از اوضاع درونی لیگ برتر داشته باشند. این هم از مربی که گفته می شد پروازی نیست و یا اگر هست در ایران دستیارانی دارد که برایش از دل لیگ خبر می برند!

مارک ویلموتس نه تنها خودش و رفقای بلژیکی اش پس از بازی با بحرین به ایران برنگشتند بلکه وحید هاشمیان هم مرخصی گرفت و او هم نبود تا لااقل مسابقات مهم را از نزدیک ببیند. البته هاشمیان تنها دیدار استقلال و صنعت نفت را در استادیوم دید. اطلاعات کم کادر فنی تیم ملی از وضعیت لیگ به اندازه ای بوده که سیاوش یزدانی که در حد فاصل اردوی قبلی تیم ملی تا این اواخر مصدوم بود و فقط در دو دیدار با تراکتور و صنعت نفت فرصت بازی پیدا کرد به اردوی تیم ملی دعوت می شود اما عارف غلامی که به زعم کارشناسان از بهترین مدافعان این روزهای لیگ است جایی در لیست جدید ویلموتس نداشت!

بی توجهی به این بند مهم قرارداد ویلموتس که باید لیگ را زیر نظر داشته باشد در شرایطی رخ داده که لیست تیم ملی در آستانه بازی مهم با عراق تنها ۵ روز پیش از برگزاری این بازی اعلام شده و تنها بازیکن دیده شده در لیگ پس از بازی با بحرین وریا غفوری است! در این بین اخباری در چند روز اخیر منتشر شد که سرمربی تیم ملی در صورت نگرفتن قسط اول دستمزدش که عقب افتاده، قراردادش را یکطرفه فسخ خواهد کرد!

البته به این تناقض گویی های مهدی تاج عادت داریم؛ وی یک ماه پیش در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد ظرف ۳ روز آینده (از همان تاریخ) نه تنها قسط اول ویلموتس را می پردازند بلکه قسط دوم را نیز زودتر از موعد مقرر پرداخت خواهند کرد! اما هنوز خبری از پرداخت پول ویلموتس نیست و تاج همچنان مصر است که در قرارداد وی تماشای مسابقات لیگ برتر از نزدیک آمده است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • US ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
    5 1
    اخه این مربی به درد نخور رو ازکجا پیدا میکنید
  • US ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
    4 2
    هر چی برانکو بگه
  • US ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
    3 3
    کاش برانکو که بهترین مربی تاریخ لیگ ایران و تیم ملی بوده رو سرمربی میکردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس