قاری

طی چند روز گذشته تلاوتی از قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی استان خوزستان از طریق رادیو پخش شد که مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفت و معظم له از این قاری تمجید کردند.

به گزارش مشرق، طی چند روز گذشته تلاوتی از قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی استان خوزستان از سوره مبارکه هود از طریق رادیو پخش شد که مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

خاطره رهبرمعظم انقلاب از تلاوت های غلوش+عکس

لبخند رضایت رهبر انقلاب از تلاوت قاری روشندل +صوت و عکس

ماجرای هدیه انگشتر توسط مقام معظم رهبری به قاری جوان

قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی خوزستان در این‌باره گفت: یکشنبه این هفته، آقای سید علی مقدم، معاون ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری با من تماس گرفتند و گفتند: رهبر انقلاب تلاوتی از شما از طریق رادیو قرآن شنیدند و درخواست کردند که با شما تماس بگیریم. فرمودند: «سلام برسانید و بگویید این خواندن را با این کیفیت و اصالت ادامه دهند.»

رهبر انقلاب این تلاوت را پسند کرده بودند و ظاهراً گفته بودند اگر صحبت‌های مجری و تشویق حاضران نبود،‌ تصور می‌کردند یکی از قاریان مصری در حال تلاوت است.

از این صحبت خوشحال شدم و انگیزه چندین برابر در من ایجاد شد که این مسیر را ادامه دهم. بحمدالله ایشان با وجود آن همه مشغله و دغدغه وقت می‌گذارند و تلاوت گوش می‌دهند و پیگیری می‌کنند و پیغام تشکر می‌فرستند. این خیلی مایه دلگرمی ما خاصه در جامعه قرآنی است که می‌دانیم رهبر انقلاب به تلاوت‌ها گوش می‌کنند و نظر می‌دهند و نظرشان دقیق و کارشناسی است.

این نگاه مقام معظم رهبری انگیزه‌ حرکت از نو را در ما دوچندان می‌کند. من در بین مسئولان و حتی قرآنی‌ها چنین برخوردی ندیدم و به ندرت پیش می‌آید که تلاوتی را گوش بدهند و بعد بخواهند تشکر کنند. من نیز در پاسخ ایشان گفتم که مایل هستم بیشتر در محضرشان باشم و تلاوت کنم و برای هر قاری افتخار است که در محضر رهبر انقلاب اسلامی تلاوت کند و لذا پیشنهاد دادیم که جدای از نشست رهبر با قاریان قرآن در ماه رمضان در نشست‌های دیگر ایشان نیز ظرفیت استفاده از قاریان فراهم شود.

تلاوت سوره هود قاسم مقدمی را بشنوید:

دانلود

منبع:ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
    15 0
    اللّهمَ صَلِّ علی مُحمَد وآل مُحَمد و عجِّل فَرَجَهم
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
    6 1
    عالی .خداقوت.
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
    5 1
    چه کلام و چه موسیقی ایی از این آرامش بخش تر..؟؟ کاش یه عبدالباسط دیگه پیدا بشه.. :)
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
    2 0
    درود خداوند متعال بر شنونده عزیز و بهتر از جانم و قاری محترم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس