برگزیت نمایه

مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در امور برگزیت گفت: هنوز دلیل موجهی که مزیت خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را شرح دهد، نشنیده ام.

به گزارش مشرق به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، میشل بارنیه مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در امور برگزیت امروز سه شنبه اعلام کرد: هنوز دلیل موجهی که مزیت خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را شرح دهد، نشنیده ام.

بیشتر بخوانید:

موافقت جانسون با تمدید سه‌ماهه برگزیت

واکنش جانسون به پیشنهاد رهبر حزب برگزیت برای ائتلاف انتخاباتی

مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در امور برگزیت در این خصوص گفت: تاکنون کسی برای من ارزش افزوده برگزیت را توضیح نداده است؛ هیچ کس، حتی نایجل فاراژ (مؤسس حزب برگزیت).

وی در ادامه افزود: نگرانی‌ هایی در خصوص در خطر قرار گرفتن صلح در منطقه و تضعیف پیمان بلفاست وجود دارد. اروپا آماده است تا این گفتگوها را به محض تصویب توافقنامه برگزیت آغاز کند.

شایان ذکر است، جانسون تا کنون چندین بار وعده داده بود که با توافق و یا بدون توافق در ۳۱ اکتبر سال جاری میلادی از اروپا خارج خواهد شد؛ اما اکنون فرصت این کار برای لندن تا ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی تمدید شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    0 2
    فایده برگزیت چیست؟ برگزیت یا به عبارتی بِکِش زیپ یعنی زیپشو بکش چون در اتحادیه اروپا قوانین غارت دنیا و کشت و کشتار به راحتی در امریکا نیست انگلیس از اتحادیه خارج میشه تا بتونه با امریکا راحت ملتهای دنیا را غارت کند.چون ترک عادت موجب مرض است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس