کد خبر 100741
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۰

مراسم تقدير از عوامل و دست‌اندركاران سريال «شوق پرواز» با حضور بازيگران، كارگردان و تهيه‌كننده اين سريال، خانواده شهيد بابايي و رييس سازمان صدا و سيما برگزار شد.

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، مراسم تقدير از عوامل و دست‌اندركاران سريال «شوق پرواز» با حضور بازيگران، كارگردان و تهيه‌كننده اين سريال، خانواده شهيد بابايي و رييس سازمان صدا و سيما برگزار شد.

مليحه حكمت ـ همسر شهيد بابايي ـ در اين مراسم با تشكر از تيم سازنده‌ي اين سريال گفت: دوست دارم كه به ساير شهدا هم پرداخته شود.

سلما بابايي، فرزند شهيد بابايي نيز براي خلق صحنه تولد خودش در سريال و آخرين تصوير از صحنه‌اي كه پدرش را ديده تشكر كرد و در حالي كه تحت تاثير قرار گرفته بود و اشك مي‌ريخت، عنوان كرد: من واقعا همان صحنه را با پدرم ديدم. شهيد بابايي فرشته‌اي بود كه زندگي كرد و بعد از ماموريتي كه داشت پر كشيد. من برخي از صحنه‌هاي سريال را كه مي‌ديدم احساس مي‌كردم لياقت اين كه دختر شهيد بابايي باشم را ندارم.




در ادامه اين مراسم امير عزيز نصيري‌نژاد، معاون نيرو هوايي از انجام يك نظرسنجي در نيروي هوايي درباره سريال «شوق پرواز» خبر داد و افزود: همه درباره‌ي اين سريال پاسخ خيلي خوبي داده بودند. اين سريال و تصوير شهيد بابايي در آن به قدري الگوي خوبي است كه بعد از پخش آن درخواست‌ها براي خلباني در نيروي هوايي افزايش پيدا كرده است.

ستاره اسكندري، بازيگر سريال «شوق پرواز» نيز با اشاره به سفرش به آبادان و پيشنهاد بازي در «شوق پرواز» بعد از اين سفر خاطرنشان كرد: من در اين سفر چند خانواده شهيد را ديدم و به قدري اين صحنه‌ها اثرگذار بود كه به آقاي ضرغامي توصيه مي‌كنم اين خانواده‌ها را كه هر چند مانند شهيد بابايي مشهور نيستند اما پتانسيل بسياري در آن‌ها وجود دارد را به تصوير بكشند.

اتابك نادري، بازيگر نقش شهيد اردستاني نيز خاطره‌اي از احترام سه سرهنگ خلبان در پايگاه مهرآباد به او و شهاب حسيني وقتي كه درجه ستواني ارتش در نقش‌هايشان را داشتند تعريف و تاكيد كرد: اين خلبان‌ها گفتند به احترام لباس خلباني و نام شهيد بابايي و شهيد اردستاني كه افتخارات تيم پروازي كشور هستند به ما احترام مي‌گذارند.

در بخش ديگري از اين مراسم كوروش تهامي از فرزند شهيد بابايي كه چند سكانس با او بازي كرده ياد كرد.

همچنين شهاب حسيني در سخناني كوتاه رو به حضار گفت: از تحمل همه كه باعث شديد به باروري خوب براي اين نقش برسم تشكر مي‌كنم. مساله‌اي كه در سريال بود اين است كه به جاي اينكه من نقش شهيد بابايي را در بياورم، شهيد بابايي بود كه من را ساخت.

 مهدي فرجي، مدير شبكه اول سيما نيز هديه‌اي را كه از سوي بنياد شهيد به او اعطا شده بود به شهاب حسيني هديه كرد و گفت: من به عنوان يك بيننده و مخاطب اين سريال از شهاب حسيني كه الگويي براي جوانان ايجاد كرد تشكر مي‌كنم و اين هديه را به او تقديم مي‌كنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    شهاب حسینی خیلی خوب نقش شهید سرلشکر بابایی را بازی کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس