کد خبر 1007172
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
image-20191104211350-3.jpeg

پکیج های آموزشی معایب کلاس های حضوری را نداشته و از هر نقطه از ایران قابل می توان آنها را تهیه کرد.

یکی از بهترین و ارزان ترین موسسات کنکور، موسسه رسمی حرف آخر است که با هدف رفع نابرابری آموزش کنکور مشغول فعالیت است. این روزها موسسات کنکوری مختلف مثل قارچ در هر کجا یافت می شود. هر کدام با وعده های مختلف بدنبال جذب هرچه بیشتر دانش آموزان متقاضی شرکت در کنکور سراسری هستند. هزینه شرکت در کلاس های این موسسات برای خانواده ها بسیار زیاد می باشد اما در عین حال بخاطر آینده فرزندانشان به هر شکل ممکن، این مخارج را در سبد هزینه های خود جای می دهند. علاوه بر هزینه های بالا، رفت و آمد  درون شهری و برون شهری بر مشکلات حضور در کلاس های آموزش کنکور می افزاید. به حدی که ممکن است برخی عطای شرکت در کلاس های کنکور را به لقایش ببخشند. باتوجه به این مشکلات، گروه های آموزشی همچون موسسه نشر دیجیتال حرف آخر روش های جدیدی برای آموزش کنکور در نظر گرفته اند که هزینه های کمتری برای خانواده ها و بازدهی بیشتری برای دانش آموزان کنکوری بهمراه دارد.

کلاس های حضوری یا پکیج های آموزش کنکور!؟

قبل از هر چیز به بررسی شرایط کلاس های کنکور می پردازیم. شرکت در کلاس های حضوری به دلایل مختلف برای همه امکان پذیر نیست. و علاوه بر آن در صورت شرکت در کلاس های حضوری تضمینی بابت موفقیت دانش آموز در کنکور سراسری وجود ندارد. از جمله دلایلی که باعث کاهش بازدهی کلاس های حضوری می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· خستگی دانش آموز و یا مدرس در زمان کلاس

· عدم دسترسی به محتوای تدریس شده پس از برگزاری کلاس

· تاثیر شرایط محیط بر میزان یادگیری (مثل دید ناکافی، تهویه نامناسب و ...)

حتی همین شرکت در کلاس های حضوری هم منوط به زندگی در شهرهای بزرگ می باشد که برای کسانی که در سایر شهرها و حتی ایرانیانی که در کشورهای دیگر زندگی می کنند، امکان پذیر نخواهد بود.

از طرفی پکیج های آموزشی معایب کلاس های حضوری را نداشته و از هر نقطه از ایران قابل می توان آنها را تهیه کرد. از سایر مزایای بسته های آموزش کنکور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· دسترسی همیشگی به محتوای تدریس شده

· مشاهده مطالب آموزشی در هر زمان و مکان

· برابری کیفیت محتوای آموزشی در بسته های آموزشی

برخی موسسات آموزشی خدمات تکمیلی شامل مشاوره و برنامه ریزی هم برای دانش آموزان ارایه می نمایند. که این خدمات بصورت تلفنی و آنلاین در موسساتی که پکیج های آموزشی عرضه می کنند نیز ارائه می شود. بصورت کلی می توان خدمات این دو نوع موسسات را در جدول زیر مقایسه کرد:

مقایسه پکیج های آموزشی و کلاس های حضوری

پکیج های آموزش کنکور

موسسات آموزش کنکور حضوری

عموما توسط برترین اساتید کشور تدریس می شود

تدریس توسط اساتید مختلف با توجه به اعتبار موسسه

دسترسی همیشگی به محتوای آموزشی

عدم دسترسی به محتوای تدریس شده بعد از کلاس

عدم نیاز به حضور در کلاس در زمان و مکان مشخص

الزام حضور  در کلاس در زمان و مکان مشخص

پشتیبانی تلفنی و اینترنتی 24 ساعته

پشتیبانی حضوری و تلفنی

عدم ارتباط مستقیم مدرس با دانش آموز

ارتباط مستقیم با دانش آموز در زمان کلاس

ویژگی های مناسب ترین پکیج آموزش کنکور

در حال حاضر بسته های آموزشی متنوعی در بازار قابل تهیه می باشند. و بهتر است نکات زیر را در هنگام تهیه این نوع پکیج ها در نظر بگیرید:

1. توسط برترین اساتید آموزش کنکور در کشور تدریس شده باشد

2. دسترسی به فروشنده جهت فعالسازی پکیج ها بسادگی امکانپذیر باشد

3. شامل خدمات جانبی مشاوره و برنامه ریزی مطالعاتی باشد

4. پشتیبانی 24 ساعته از طریق روش های متداول تلفنی و اینترنتی وجود داشته باشد

5. محصول اصلی و از وبسایت رسمی موسسه تهیه شود

احتمالا طی چند سال گذشته، بخش هایی از تدریس اساتید مطرح کنکور و هچنین ارائه نکات آزمون توسط مدرسین حرف آخر و رتبه های برتر کنکور سراسری را از طریق شبکه ی آموزش سیما دیده باشید. در ادامه درباره ویژگی های پکیج های موسسه حرف آخر بیشتر توضیح می دهیم:

1.تدریس پکیج آموزش کنکور سراسری توسط مدرسین برتر کشوری

پیکج های آموزشی برای داوطلبین متقاضی شرکت در کنکور سراسری بصورت جامع تهیه می گردد. به همین دلیل از برترین اساتید کنکور کشور برای تدریس و ضبط آموزش ها بصورت استودیویی دعوت می شود. مدرس بسته های آموزش کنکور موسسه حرف اخر برای دروس مختلف در زیر عنوان شده است:

ریاضی: استاد منتظری

فیزیک: استاد کامیار

شیمی: استاد شیروانی

مدرس زیست شناسی: استاد شعبانی

ریاضیات: استاد قاسمی

ادبیات: استاد منتظری

دین و زندگی: استاد یوسفیان پور

زبان: استاد محمودی

عربی: استاد واعظی

2.فعالسازی بسته های آموزشی کنکور توسط مرجع رسمی حرف آخر

نماینده های متعدد موسسه حرف آخر در سراسر کشور امکان دسترسی به پکیج های آموزشی را برای همه فراهم کرده اند. در عین حال وبسایت نمایندگی ها و همچنین وبسایت رسمی موسسه حرف آخر نیز برای  مشاوره قبل از خرید و انتخاب بسته های مناسب با توجه به نیاز دانش آموزان، فعال می باشد. پس از خرید بسته های آموزشی حرف اخر نیاز به دریافت کد فعالسازی می باشد که می توان از طریق نماینده های فروش و یا مستقیما از سایت رسمی موسسه دریافت نمود.

3.خدمات تکمیلی مشاوره و برنامه ریزی مطالعاتی

بررسی نقات ضعف و قوت دانش آموزان نیازمند بررسی وضعیت فعلی و موقعیت و رشته ی مورد نظر آنها می باشد. مشاوره تلفنی و آنلاین موسسه حرف آخر از طریق نمایندگی ها و همچنین دفتر اصلی موسسه به دانش آموزان و داوطلبان کنکور که از بسته های حرف اخر استفاده می کنند تا روز کنکور ادامه خواهد یافت. مشاوره و برنامه ریزی مطالعاتی از طریق پنل دانش آموزان در وبسایت رسمی موسسه حرف آخر و یا بصورت تلفنی انجام می شود.

4. پشتیبانی معتبر و  24 ساعته

هر فردی با توجه به ویژگی های بیولوژیگی و شرایط زندگی ممکن است در ساعات مختلفی از روز به مطالعه بپردازد. دسترسی به مشاورین و پشتیبانی در تمام ساعات شبانه روز و هفت روز هفته از ویژگی های منحصربفرد حرف آخر می باشد. حتی در صورتی که نمایندگی های فروش موسسه جوابگوی مشکلات و سوالات دانش آموزان نباشد، پشتبانی 24 ساعته مرجع رسمی موسسه حرف آخر از طریق تلفن و وبسایت رسمی موسسه قابل دستیابی می باشد.

5.در دام افراد سودجو و کلاهبردار نیوفتید!

افراد سودجو در هر زمینه ای همواره بدنبال کسب منافع شخصی هستند. حتی در مورد کنکور که سرنوشت تحصیلی و آینده دانش آموزان به آن وابسته است هم سودجویی و کلاهبرداری وضعیت متفاوتی ندارد. ارایه پکیج های آموزشی غیراصلی توسط این افراد علاوه بر متضرر ساختن خانواده و دانش آموزان، ضربه ی اصلی را به وجهه موسسه حرف اخر زده است. توجه به این نگته که بسته های غیر اصلی مشمول دریافت کد فعالسازی نمی شوند بسیار ضروری است. همچنین به هیچ وجه از پکیج های غیر اصلی پشتیبانی صورت نمی پذیرد. برای اینکه در دام افراد سودجو قرار نگیرید، بهترین راه تهیه پکیج های موسسه حرف آخر، وبسایت رسمی موسسه است.

موسسه حرف آخر راهی مطمئن برای ورود به دانشگاه

موسسه حرف آخر از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه آموزش کنکور شروع کرده و به خاطر کیفیت بالای محصولات و بهره مندی از تیم مدرسین برتر کشور است که تا این لحظه در این عرصه حرفی برای گفتن دارد. پکیج های آموزش کنکور موسسه حرف آخر علاوه بر هموار کردن مسیر رسیدن به اهداف دانش آموزان، موجب افزایش عدالت آموزشی و دسترسی همه دانش آموزان به برترین اساتید و با کیفیت ترین متد آموزش کنکور شده است. حرف اخر، اولین و آخرین پیشنهاد برای کسانی است که بدنبال مطمئن ترین راه رسیدن به برترین دانشگاه های کشور هستند.

**این محتوا تبلیغاتی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس