کد خبر 1006978
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
برانکو

مهاجم سوری الاهلی دست به افشاگری درباره سرمربی سابق پرسپولیس زد.

به گزارش مشرق، عمر السوما، ستاره سوری تیم الاهلی عربستان در جدیدترین مصاحبه خود درباره اختلافی که میان او با برانکو، سرمربی سابق پرسپولیس و الاهلی بوجود آمد که در نهایت به برکناری پروفسور منجر شد، دست به افشاگری زد.
بیشتر بخوانید:

السوما در مصاحبه با سایت «الکوره» گفت: من باعث اخراج برانکو نشدم. او لجبازی می کرد و با تمام بازیکنان دچار مشکل شده بود. تمام بازیکنان خواهان جدایی او بودند. او قبل از آغاز مسابقات تمرینات سنگین با وزنه انجام می داد و این انرژی بازیکنان را می گرفت  و ما نمی توانستیم نتیجه بگیریم.

وی افزود: من مشکلی با برانکو نداشتم ولی رفتار و کارهای او در الاهلی باعث شده بود، بازیکنان او را نخواهند. مخصوصا اشتباهاتی که در دیدار با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا داشت، باعث شد تا او تحت فشار زیاد قرار بگیرد و در نهایت مسئولان باشگاه الاهلی تصمیم به برکناری اش گرفتند.

برانکو تابستان گذشته بعد از 4 سال مربیگری در پرسپولیس و افتخارات زیاد به همراه سرخ پوشان راهی عربستان شد و هدایت الاهلی را برعهده گرفت. اما او در کمتر از 2 ماه به خاطر کسب نتایج ضعیف برکنار شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آبی آسمون NL ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    5 7
    مشرق جون بازم تکرار کردی « 4سال مربیگری در پرسپولیس و افتخارات زیاد ». درستش اینه « 4سال مربیگری در پرسپولیس با پشتیبانی کامل و همه جانبه وزارت ورزش فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و تضعیف تیم های دیگه». البته از آقای اردوغان هم باید تشکر کنیم که نگذاشت گند کاری لنگی ها به فیفا بکشه
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    1 0
    تأ چشم حسودها كور كه: نميتونند واقعيت ها را ببينند ميشنند براى خودشون توهم ميزنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس