کد خبر 1006160
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳
تراکتور استقلال

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال تیم با هویت و ریشه‌داری بوده و همیشه جز مدعیان است.

به گزارش مشرق، ووریا غفوری پس از پیروزی 4 بر 2 استقلال مقابل تراکتور در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور درمورد این مسابقه اظهار داشت: خوشحالی من از این است که تیم روند خوب خود را حفظ کرد و توانست در مسیر پیشرفت بماند. تیم ما جوان شده بود و شرایط سختی را پشت‌سر گذاشت اما حالا با قدرت به جلو حرکت می‌کنیم.

وی درمورد اینکه استقلال با این پیروزی به جمع مدعیان اضافه شد، خاطرنشان کرد: استقلال تیم با هویت و ریشه‌داری است. استقلال همیشه جز مدعیان است. در حال حاضر فقط فاصله ما با صدرجدول کمتر شد و باید این روند را ادامه دهیم، چون هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است.

بیشتر بخوانید:

استقلال در تبریز مدعی شد/ بغض دیاباته و ۴ چرخ تراکتور با هم ترکید +فیلم

بازیکن تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه باید برای ادامه مسابقات هم با برنامه باشیم تا به هدف خود برسیم، ادامه داد:امسال هیچ بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد و بای با هیچ تیمی آسان نیست.

غفور درمورد حضور تعدادی از هواداران استقلال در بازی امروز خاطرنشان کرد: خدا را شکر امروز دیدم که تعدادی از هواداران استقلال هم در ورزشگاه حضور داشتند. حضور آنها برای ما قوت قلب بود. هواداران تبریزی هم که مثل همیشه عالی بودند. من خاطرات خوبی از تبریز دارم و امروز هم آنها خیلی خوب تیم خود را حمایت کردند.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردید که با این نتیجه تراکتور را شکست دهید، گفت: به هرحال فوتبال همین است و گاهی هم اینگونه می‌شود. تراکتور تیم بزرگ و قابل احترامی است. جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی گویای خیلی از موارد است. 

وی درمورد مشکلات مالی باشگاه استقلال، خاطرنشان کرد: مشکلات مالی همیشه وجود داشته است. مدیران باشگاه در تلاش هستند تا این مشکلات را برطرف کنند. امیدوارم مثل بازیکنان که در زمین سنگ تمام می گذارند، مسئولان بیرون از زمین هم اینگونه کار کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
    3 0
    آقا یه مسئله: چرا علیرغم باخت بد تراکتور در مقابل استقلال اما تماشاگران بیشمار تبریزی کمترین مشکل رو ایجاد نکردن ولی در بازی تراکتور با تیم لنگ چه در تهران چه در تبریز همیشه جنجال و درگیری وجود داره، بقین مشکل از تبریزی ها نیست که اگر بود امروز بایست خون راه می افتاد ولی... پیدا کنید پرتقال روش را!
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
      3 0
      آی گل گفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس