کد خبر 1006155
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶
فتاحی

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: فقط باشگاه استقلال به فشردگی مسابقات اعتراض کرد که این فشردگی به خاطر مسابقات جام حذفی بود.

به گزارش مشرق، سعید فتاحی پس از پایان دیدار دو تیم تراکتور و استقلال در هفته نهم لیگ برتر و در پاسخ به این سوال که مسابقات امروز با مشکلات زیادی برگزار شد و بسیاری از هواداران با اینکه بلیت داشتند نتوانستند وارد ورزشگاه شوند گفت:‌ ورزشگاه پر شده بود و جای خالی نداشت. جا دارد به هواداران خوب تراکتور تبریک بگویم بازی قشنگ و پرگلی برگزار شد و جدای این تماشاگران تبریزی که با نظم خوبی وارد ورزشگاه شده بودند فرهنگ خوبی از خودشان نشان دادند و در انتهای بازی ایستادند و تیمشان را تشویق کردند،امیدوارم در بقیه شهرها و استان‌ها هم همین طور باشد، فوتبال برد و باخت دارد و این رفتارها ویژگی فوتبال ایران زمین است، باید از دست‌اندرکاران باشگاه تراکتور و کانون هواداران این تیم تشکر کنم. ان‌شاءالله کانون هواداران بقیه باشگاه‌ها با برنامه کار کنند.

فتاحی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه برخی گزارشگران تلویزیونی شهر تبریز اجازه حضور در کنار زمین را پیدا نکردند‌،گفت: این چیزی نیست که فقط در تبریز باشد تمام عکاسان و تصویربرداران می‌توانند در کنار زمین حاضر شوند اما خبرنگار و گزارشگر طبق قانون نمی‌تواند و جایگاه خودش را دارد و در همه دنیا هم ممنوع است، تصویربردار و عکاس حق دارد با داشتن کارت و کاور مخصوص کنار زمین حاضر شود اگر کسی کارت نداشته به ما لیست بدهند تا ما کارت او را صادر کنیم.

بیشتر بخوانید:

استقلال در تبریز مدعی شد/ بغض دیاباته و ۴ چرخ تراکتور با هم ترکید +فیلم

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به سؤالی در مورد اعتراض برخی تیم‌ها و مربیان به فشردگی مسابقات فصل جدید، گفت: فقط یک باشگاه استقلال بوده است، این دفعه دهم است که من پاسخ این سوال را می‌دهم و البته اگر 50 بار هم بپرسید باز هم پاسخ می‌دهم. تنها تیم استقلال بوده که اعتراض کرده آن هم به خاطر مسابقات جام حذفی بوده ما برای همه در جام حذفی بازی گذاشتیم. تیم‌های سپاهان،‌تراکتور و پرسپولیس به خاطر داشتن 4 ملی‌پوش بازی‌هایشان به تعویق افتاد.  این فشردگی به خاطر جام حذفی بوده و بستگی به قرعه‌کشی و جدول مسابقات دارد.در واقع فشردگی نیست در همه جای دنیا بین دو بازی 48 ساعت استراحت می‌‌گذارند اما ما بین بازی‌ها کمتر از 72 ساعت فاصله نمی‌گذاریم.

وی در مورد اینکه امروز خبرنگاران به سختی وارد ورزشگاه و جایگاه خودشان شدند،‌گفت: در این مورد پیگیری کردم ناهماهنگی‌هایی وجود داشته که ان‌شاءالله در آینده تلاش می‌کنیم برطرف شود.

فتاحی در مورد محل برگزاری بازی دو تیم تراکتور و 90 ارومیه در جام حذفی گفت: دو ورزشگاه شهید باکری و تختی را به ما معرفی کرده‌اند هر دو این ورزشگاه‌ها نواقصی دارند که مسئولان مربوطه قول دادند آنها را برطرف کنند. طبق قانون اگر تا زمان مسابقه ورزشگاه‌ها آماده نشوند، این بازی باید در یک استان دیگر به جزء آذربایجان شرقی برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
    0 0
    رفتار تماشاگران به حوادث داخل زمین مربوط می شود
  • ح IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
    0 0
    منظورت سنگ زدن به قائدی بود۲
  • سوسان IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
    1 1
    غول 300 رو اخراج میکردند و داور ملاحظه بیت المال رو نمیکرد الان ما برنده بودیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس