کد خبر 1005966
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱
زلزله  نمایه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: زلزله‌های عصر امروز در استان سمنان خسارت جدی نداشت و تنها چند بنای فرسوده خسارت دید.

به گزارش مشرق، ایرج رئیسیان دقایقی پیش در بررسی خسارت‌های زلزله‌های عصر امروز در سمنان و سرخه اظهار کرد: زلزله‌های عصر امروز در استان سمنان خسارت جدی نداشت و تنها چند بنای فرسوده خسارت دید.

بیشتر بخوانید:

زلزله ۴.۴ ریشتری سمنان را لرزاند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: پس از بررسی تیم‌های ارزیاب اعزامی، مشخص شد دو زمین‌لرزه که به قدرت ۳.۸ و ۴.۴ ریشتر در سرخه و سمنان رخ داد، به جز تخریب چند دیوار و بنای فرسوده و قدیمی در جنوب سمنان و سرخه، خسارت دیگری نداشته است.

رئیسیان از مردم خواست آرامش خود را حفظ کرده و با رعایت موارد ایمنی بعد از وقوع زمین‌لرزه، اگر خارج از منازل خود حضور دارند، به واحدهای مسکونی باز گردند.

عصر امروز زلزله‌ ۳.۸ ریشتری حوالی شهرستان سرخه از توابع استان سمنان را لرزاند؛ این زمین‏‌لرزه در ساعت ۱۸ و ۲۳ دقیقه و ۴۰ ثانیه عصر امروز به وقت محلی رخ داده است.

همچنین زمین‌‏لرزه‌ای در ساعت ۱۸ و ۲۸ دقیقه و ۳۷ ثانیه امشب به وقت محلی با بزرگای ۴.۴ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین در حومه سمنان رخ داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس