کد خبر 1005809
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۱
کالدرون و انصاری فرد

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: کالدرون درباره تصمیم داور حرف زده و کاری با تیم استقلال نداشته است.

به گزارش مشرق، محمد حسن انصاری فرد گفت: آقای کالدرون قبلا در جلسه ای که داشتیم می‌گفتند اتفاقات متعددی رخ داده که به ضرر پرسپولیس  است. چیزی که بنده هم بر این باور هستم و اتفاقا آن را رسانه‌ای کردم و مستندات داریم. آیا غیر از این است که پرسپولیس از داوری، برنامه مسابقات، تصمیمات اتخاذ شده متضرر و برخی تیم ها منتفع شده اند؟ ما برای این حرف خود مستنداتی قوی داریم و اتهام نمی زنیم و کلا هم دنبال تقابل با استقلال نیستیم چون دیگران از آن بهره می برند

انصاری فرد تصریح کرد: سرمربی پرسپولیس امروز گفته که داور تصمیمی گرفته که برایش بسیار تعجب برانگیز است و کاری با تیم استقلال نداشته اند. در این میان اما متاسفانه از اواخر فصل قبل تاکنون اتهامات واهی زیادی به پرسپولیس زده شده. از اتهام پوچ حمایت از پرسپولیس تا اتهام از مهندسی نتایج. مگر غیر از این است. اتفاقا این اتهام که برخی تیم‌ها  می زنند علاوه بر پرسپولیس متوجه ارکان و متولیان فوتبال هم می شود اما ما و آقای کالدرون فقط می‌گوییم چرا اتفاقات دارد به ضرر پرسپولیس و نفع برخی تیم ها رخ می دهد.

بیشتر بخوانید:

واکنش استقلال به اظهارات جنجالی کالدرون

شکایت رسمی استقلال از کالدرون

انصاری فرد تصریح کرد: اگر از آقای کالدرون طرح شکایتی شود باید  تمامی آنهایی که اتهام به پرسپولیس زده اند پاسخگو باشند و ما هم متقابلا خواستار همین خواهیم شد و مستندات مربوط به این اتهام ها را ارسال خواهیم کرد و بر این باوریم نیازی به طرح اعتراض و یا شکایت ما نبوده چرا که تمام این اتهامات پوچ علیه پرسپولیس و متولیان فوتبال کشور  می بایست اتوماتیک و از سوی خود ارکان انضباطی فدراسیون رسیدگی می‌شده تا راحت به خود اجازه ندهند اتهام بزنند.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس