اسماعیل حلالی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: برخلاف جایگاه جدولی ماشین سازی این تیم بازی هایش بگیر و نگیر دارد و حتم دارم روبروی پرسپولیس روز سختی را برای ای تیم رقم خواهد زد.

سرویس ورزش مشرق – شاگردان گابریل کالدرون در چارچوب هفته نهم لیگ برتر این هفته باید در تهران میزبان ماشین سازی تبریزی باشند که در ۸ دیدار گذشته نتایج نسبتا ضعیفی دشت کرده و در ردهیازدهم جدول جای دارد.

اسماعیل حلالی بازیکن آذری و اسبق پرسپولیس در گفت و گو با مشرق، درباره مصاف این تیم برابر حریف تبریزی حرف زد و البته نکته ای همدر ارتباط با مصاحبه های اخیر سرمربی این تیم یادآور شد.

وی ابتدا درباره شرایط پرسپولیس پس از برد ۵ بر صفر اخیر این تیم اظهار داشت: اوضاع و احوال پرسپولیس با توجه به دو برد اخیری که بدست آورد شرایط بهتری پیدا کرده است. اعتماد به نفس بازیکنان شکل بهتری دارد. البته هنوز یکسری مشکلات پرسپولیس باقی مانده است، یعنی کامل حل نشده ولی وضعیت بهتر است.

وی افزود: مشکل گلزنی و شناخت بازیکنان از هم و البته شناخت کالدروناز تیم بهتر شده ولی هنوز هم جاهایی از تیم می لنگد. متأسفانه ما هنوز هم تک موقعیت هایی به حریف می دهیم و از این نظر آسیب پذیر نشان داده ایم. باید روی آن هم کار بشود و روز به روز وضعیت را بهتر کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرشان کرد: آقای کالدرون هم پس از ۴، ۵ ماه زندگی در ایران شناختش خوب است و نمی تواند ادعا کند من شناختی از فوتبال ایران یا تیم پرسپولیس ندارم. باید دید و نگاهش را قوی تر کند و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد و آسیب دیده ها هم هر چه زودتر برسند.

حلالی تأکید کرد: اگر تیم کامل شود و هیچ مشکلی نداشته باشیم خیلی وضعیت بهتر هم می شود. ما هنوز نفهمیدیم این مهاجم برزیلی را چه کسی به باشگاه تزریق کرد و از چه کانالی گرفتند و چه اتفاقاتی رخ داد، این حرفها دیگر برای همه یک حرف تکراری شده ولی قطعا با تغییر این یک نفر و وارد شدن یک مهاجم تمام کننده دیگر کسی نمی تواند پرسپولیس را بگیرد.

بیشتر بخوانید:
 

کالدرون: برای من سخت است سیدجلال را روی نیمکت داشته باشم/ امیدوارم نتیجه در زمین تعیین شود نه مثل بازی آخر استقلال!

وی درباره شروع گلزنی های علی علیپور خاطر نشان کرد: این کمک خیلی خوبی بود که روبروی شاهین بوشهر بازی کردیم. کما اینکه من اصلا شاهین بوشهر را در حد لیگ برتر و حتی تیم لیگ یکی هم ندیدم. ساختار دفاعی آنها پر از ایراد بود و اصلا حرفی برای گفتن نداشتند. در روزی که ما خیلی عالی بازی کردیم توانستیم خیلی اتفاقات خوب را رقم بزنیم و یکی از آنها هم همین گلزنی علیپور بود.

بازیکن آذربایجانی اسبق پرسپولیس درباره میزان شناختش از تیم رسول خطیبی توضیح داد: اصلا به رده ماشین سازی در جدول نگاه نکنید. این تیم بازی اش بگیر و نگیر دارد. یک روزهایی خیلی خوب هستند و یک روزهایی آسیب پذیر می شوند. این تیم متغیر فوتبال بازی می کند و مطمئن هستم که بازی سختی خواهیم داشت. آنها با اینکه فقط شاهین و استقلال را شکست دادند ولی در برخی از باخت هایشان هم مستحق شکست نبودند. بطور مثال بازی با فولادشان را دیدم. دقیقه آخر گل سوم را خوردند و باختند و درد فوتبال همین است.

وی تأکید کرد: من فقط می گویم بازی سختی داریم. البته همه مسابقات برای پرسپولیس سخت است و نباید بازی ها را دست کم بگیریم و یکی یکی باید جلو برویم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در این باره که چرا در ماه های اخیر سرمربی این تیم هرازگاهی درباره استقلال حرف می زند تصریح کرد: من خودم این نوع ادبیات را نمی پسندم. ما باید درباره رقبایمان احترام قایل باشیم. من می گویم به جای این حرفها باید خودمان را هر روز قوی تر کنیم. من نگاهم این است و تاکنون کوچکترین اهانت و توهینی به حریف مان نه استقلال و نه تیم های دیگر نکرده ام. در عوض وقت می گذارم برای ترمیم کارهای تیم خودم و بزرگی تیم خودم را جستجو می کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
    8 2
    نسل اسطوره ها و بازیکنان بااخلاقی مثل شما را سوزانده اند افرادی چون شما.علی کریمی .زرینچه .نوازی .کریم باقری و...کنار گذاشته میشوند تا افرادی چون میناوند با هتاکی فرصت عرض اندام داشته باشد
    • مسعود IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
      2 2
      با نظر شما موافقم عده ای از پیشکسوتان و مربیان برای فرار از ناکامی تیم خودشان و نیز جمع آوری و افزودن فالوور اقدام به این کارها میکنند ربطی به قرمز و آبی هم نداره و در کل توهین به شعور هوادارای فوتبال میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس