کد خبر 1005604
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
بودیمیر

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به شکایت مهاجم پیشین این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، پس از گمانه‌زنی‌های مختلف در نهایت شکایت ماریو بودیمیر مهاجم سابق تیم پرسپولیس از این باشگاه به دست مسؤولان پرسپولیس رسید. این شکایت حدود 7 روز قبل به باشگاه پرسپولیس ارسال شد و این بازیکن علاوه بر مطالباتش از این باشگاه درخواست غرامت هم کرده است. قرارداد بودیمیر با پرسپولیس در حدود 500 هزار یورو بود که این بازیکن فصل گذشته فقط رقمی در حدود 30 هزار یورو را از مسؤولان باشگاه پرسپولیس دریافت کرد و از آنجایی که طبق قانون فیفا اگر مربی یا بازیکن دو ماه پول نگیرند می‌توانند قرارداد خود را فسخ کنند به همین خاطر بودیمیر با استفاده از این بند، قرارداد خود را فسخ کرد و در نهایت از باشگاه پرسپولیس شکایت نمود. 

بودیمیر کلیه مطالبات خودش را از باشگاه پرسپولیس درخواست کرده است. پرونده این بازیکن کروات کاملاً شبیه پرونده آنتونی گولچ است که او هم از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد و این باشگاه را محکوم نمود. این در حالی است که همان زمان علی‌اکبر طاهری مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس مدعی بود که شکایت گولچ برای پرسپولیس خطرساز نیست اما این بازیکن در نهایت توانست باشگاه پرسپولیس را محکوم کند تا یک پرونده منفی دیگر برای باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا ثبت شود. از طرفی دیگر باشگاه پرسپولیس دفاعیه‌ای برای شکایت بودیمیر آماده کرده که آن را به فیفا خواهد فرستاد اما با توجه به وضعیت این پرونده به نظر می‌رسد که دست باشگاه پرسپولیس به جایی بند نخواهد بود و این باشگاه باید مطالبات این مهاجم سابق خود را بپردازد. 

بیشتر بخوانید:

محکومیت ۵۰۰ هزار یورویی در انتظار پرسپولیس

بودیمیر پس از جدایی از پرسپولیس به تیم لوکوموتیو زاگرب پیوست و در شکایتی که علیه پرسپولیس داشته علاوه بر کل مبلغ قراردادش و غرامتی که درخواست کرده خواستار مابه‌التفاوت قرارداد خودش با لوکوموتیو و پرسپولیس شده است. احتمالاً باشگاه پرسپولیس باید مبلغی بالغ بر 500 هزار یورو معادل نزدیک به 7 میلیارد تومان به این مهاجم کروات بپردازد. از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس باید بیش از یک میلیون یورو هم به برانکو و دستیاران او بدهد و این مسأله برای باشگاه پرسپولیس تبدیل به یک دردسر بزرگ شده است.

در همین رابطه حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکایت ماریو بودیمیر از این باشگاه و غرامتی که این بازیکن از این باشگاه کرده، افزود: شکایت بودیمیر از پرسپولیس صحت دارد و او مبلغ قراردادش که برای یک فصل و نیم بوده را طلب کرده است. او نیم‌فصل سال قبل به پرسپولیس آمد و امسال هم با باشگاه قرارداد داشت اما از آنجایی که بیش از دو ماه از باشگاه دریافتی نداشته به همین دلیل قرارداد خود را یک‌طرفه فسخ کرد و حالا تقاضای غرامت و کل مبلغ قراردادش را کرده است.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس هم البته بیکار ننشسته و ما هم مستندات خود را به فیفا خواهیم فرستاد. ما حتی با این بازیکن مکاتبه کردیم و به او گفتیم که به ایران بیاید تا با او تسویه حساب کنیم اما این کار را انجام نداده و این نامه را هم در مستندات خود قرار خواهیم داد. او کمتر از 30 هزار یورو از باشگاه پرسپولیس دریافتی داشته و به همین خاطر قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرده است.

باشگاه پرسپولیس در حالی ادعای ارسال نامه به بودیمیر را دارد که این بازیکن به دلیل نگرفتن مطالباتش بیش از دو ماه قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرده است.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس