جاسوس

امنیت عمومی لبنان از بازداشت یک لبنانی-کانادایی در فرودگاه بین‌المللی بیروت به درخواست ارتش خبر داد و اتهام او را جاسوسی برای رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

به گزارش مشرق، امنیت عمومی لبنان امروز (سه شنبه) «تابت تابت» تبعه لبنانی-کانادایی را در فرودگه بیروت بازداشت کرد.

بر اساس گزارش شبکه «ال بی سی»، این اقدام به درخواست ارتش لبنان و به اتهام جاسوسی تابت برای رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

«کامیل احمدی» کیست و چه پروژه‌ای را در ایران دنبال می‌کرد؟ +تصاویر

بازداشت یک ایرانی در آمریکا به اتهام نقض تحریم‌ها

چه کسانی در حمایت از یک متهم امنیتی هنرمندان را فریب دادند؟ +تصاویر

در ادامه این گزارش آمده، امنیت عمومی لبنان در هنگام بازداشت تابت به او اجازه عکس گرفتن داده زیرا این نهاد، قانون را اجرا کرده و از هیچ عکسی نمی‌ترسد.

ال‌بی‌سی سپس به نقل از منابع آگاه اعلام کرد، اینکه تابت از تابعیت کانادایی هم علاوه بر تابعیت لبنانی برخوردار است تأثیری در عفو وی از اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی ندارد و به اطلاعات لبنان تحویل داده خواهد شد.

در ادامه این گزارش آمده، تابت تابت از منتقدان سرسخت حاکمیت در لبنان بوده و در شبکه‌های اجتماعی اظهاراتی در ابن باره داشته است.

بازداشت این فرد همزمان با تظاهرات‌ها در لبنان صورت میگیرد و ارتش لبنان امروز درباره جاسوسی موساد از طریق برخی شبکه‌های اینترنتی هشدار داد. 

چندی پیش بازداشت «عامر الفاخوری» معروف به «قصاب بازداشتگاه الخیام» در لبنان و پس از بازگشت او از آمریکا سر و صدای زیادی در این کشور به راه انداخت. وی پس از بازداشت به همکاری با تل‌آویو اذعان کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس