کد خبر 1005081
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
کتی هیل

«کَتی هیل» نماینده حوزه انتخابیه بیست و پنجم ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال جنجال‌ها درباره رسوایی جنسی، از سمت خود استعفا داد.

به گزارش مشرق، با شدت گرفتن جنجال‌ها درباره تصاویر غیراخلاقی یک عضو کنگره آمریکا به همراه یکی از اعضای دفتر کارش و انتشار خبرها  درباره رسوای جنسی او، این قانونگذار آمریکایی بالاجبار تن به استعفا داد.

به نوشته «رویترز»، کتی هیل در آستانه یک سالگی عضویتش در مجلس نمایندگان آمریکا بامداد امروز دوشنبه اعلام کرد که از منصب خود استعفا می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

از نژادپرستی تا رسوایی جنسی؛ «بوریس جانسون» نخست‌وزیر جدید انگلیس کیست؟ +عکس و فیلم

این قانونگذار ۳۲ ساله و دموکرات ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا، در انتخابات نوامبر ۲۰۱۸ به کنگره راه یافته بود و بعد از این پیروزی، ناظران سیاسی او را یک چهره‌ آینده‌دار در حزب دموکرات قلمداد کردند.

«کتی هیل» نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا


در روزهای گذشته جنجال‌های بسیاری در زمینه رابطه جنسی کتی هیل با یکی از کارمندان دفترش مطرح و تصاویری غیراخلاقی از او در رسانه‌ها منتشر شده بود.

به دنبال این جنجال‌ها، «کمیته اخلاق» مجلس نمایندگان آمریکا تحقیق درباره رابطه جنسی احتمالی او با یکی از کارمندان دفترش را آغاز کرده بود.

این قانونگذار آمریکایی که از چندی قبل در حال روند قانونی گرفتن طلاق از شوهرش بوده است، در توئیتر خود استعفایش از عضویت در مجلس نمایندگان را اعلام کرد.

هیل ضمن عذرخواهی از هیات انتخابیه خودش بابت رفتارش اذعان کرد، زمانی که برای کارزار انتخاباتی تلاش می‌کرده، رابطه‌ای «نادرست» با کارمند دفترش داشته اما برقراری رابطه جنسی در دفتر کار را تکذیب کرد.

وی، شوهرش را به دست داشتن در انتشار تصاویر خصوصی‌اش متهم کرد و گفت: «از انتشار تصاویر خصوصی و لحظات شخصی‌ام، به عنوان سلاح علیه من استفاده شد و این کار، تجاوزی وحشتناک به حریم خصوصی من بوده است».

اعلام استعفای هیل در حالی صورت گرفته که او پیشتر نائب رئیس کمیته‌ نظارت و اصلاحات و عضو کمیته امور مسلح مجلس نمایندگان آمریکا بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
    20 1
    چشم و دل اینها که سیر بود! اما خودمانیم اگر با آمریکا رابطه داشتیم و مثلا رابطه پارلمانی هم داشتیم و این خانم تشریف می آورد مجلس شورای اسلامی خودمان، . .. چه ها می شد! موگرینی که 45 سالش بود آنطور شد این خانم 30 ساله است! می بینید دوستان اصلاح طلب از عدم رابطه ایران و آمریکا چه محرومیتهایی را باید تحمل کنند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس