کد خبر 1005032
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
کالدرون

پرسپولیسِ کالدرون 7 بازی زودتر از تیم برانکو ایوانکوویچ خود را به جمع چهار تیم برتر لیگ رسانده است.

به گزارش مشرق، سرخپوشان پایتخت در حالی مقابل شاهین پیروز شدند که این برد آن ها را به رده چهارم جدول رساند و 15 امتیازی کرد. در واقع سرخ ها اکنون در فاصله سه امتیازی صدر جدول هستند و هیچ بعید نیست که با دو پیروزی در مقابل ماشین سازی و فولاد، به رده نخست نیز برسند.

نکته جالب این است که شاگردان کالدرون 7 بازی زودتر از پرسپولیسِ برانکو به رده چهارم رسیده و خود را در قامت مدعی قهرمانی مطرح کرده اند. پرسپولیس در لیگ پانزدهم شروع خوبی نداشت اما رفته رفته به نتایج مورد نظر رسید و در هفته پانزدهم با پیروزی 2-0 مقابل راه آهن، به رده چهارم صعود کرد.

بیشتر بخوانید:

جنتلمنی که عرب او را فراری داد!

البته بسیاری اعتقاد دارند که تیم کالدرون پرستاره تر از تیم برانکو است و این موضوع تا حدی قابل اعتناست. اما باید توجه داشت که برانکو ایوانکوویچ نیز ستارگانی چون احمد نوراللهی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، مهدی طارمی، علی علیپور و... را در تیم خود می‌دید.

حال باید دید کالدرون آیا می تواند تیمش را به صدر برساند و اگر توانست، چه زمانی موفق به این کار می‌شود. نکته قابل توجه درباره تیم برانکو این است که او در فصل نخست باعث پیشرفت تیمش شد و سپس ثبات را به آن اضافه کرد؛ کاری که هرکسی نمی تواند انجامش دهد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس