سهراب مرادی

با ثبت رکورد ورودی ۲۰۰ کیلوگرم برای سهراب مرادی، فدراسیون وزنه برداری و کادرفنی تیم ملی امیدوار است که قهرمان المپیک ریو با مهار وزنه‌ای سبک همچنان شانسش برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ را حفظ کند.

به گزارش مشرق، سهراب مرادی بعد از حضور در آلمان و وزنه زدن زیر نظر دکتر امینی و گروه پزشکی‌اش در مجموعه پزشکی هانوفر، راهی سوئیس شد تا در مسابقه گزینشی المپیک وزنه بزند.

او اگر در این رقابت‌ها اوت کند، شانس حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به کل از دست خواهد داد. به همین دلیل با تدبیر دکتر امینی پزشک معالج این وزنه بردار و کادرفنی تیم ملی، برای سهراب مرادی رکورد ورودی ۲۰۰ کیلوگرم به ثبت رسیده تا او با مهار وزنه‌ای سبک شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک ژاپن همچنان حفظ کند. امتیاز مجموع این رقابت‌ها برای سهراب مرادی اهمیت دارد.

میدان بعدی که برای کسب سهمیه المپیک پیش روی سهراب مرادی است، در مسابقات گزینشی ترکیه خواهد بود که یک ماه دیگر برگزار می‌شود. در صورت حضور موفق این وزنه بردار در رقابت امشب (شنبه)، ماه آینده سهراب مرادی به ترکیه خواهد رفت تا در مسیر کسب سهمیه و امتیازات لازم گام برداشته باشد.

این در حالی است که اگر کیانوش رستمی دیگر مدعی دسته ۹۶ کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری در سوئیس وزنه‌هایش برای المپیک محاسبه نشود، که تا این جای کار نیز این وزنه بردار با مخالفت فدراسیون جهانی برای ثبت رکوردش در این مسابقه، مواجه شده، او نیز عملا شانس تجربه المپیک سوم را از دست خواهد داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس