سقط جنین

کالیفرنیا اولین ایالتی است که ارائه قرص سقط جنین در دانشگاه‌های دولتی را الزامی‌کرده است.

به گزارش مشرق، در سال 2015 فیلم مستندی به نام «زمین شکار» توسط فیلمسازی به نام کربی دیک ساخته شد که در آن به فاجعه تعرضات و تجاوزات جنسی در دانشگاه‌های آمریکا پرداخته می‌شد.

بیشتر بخوانید

آمار نگران‌کننده کودک همسری در انگلیس +نمودار

قتل‌عام گسترده جنین‌ها در میان خانواده‌های ثروتمند

فاجعه‌ای که به قول نوشته ابتدای همان فیلم اگر در دانشگاه‌هایی مثل‌ هاروارد علنی می‌شد، مسئولین آن دانشگاه بایستی درب‌ها را می‌بستند و دسته جمعی خودکشی می‌کردند!  فیلم یاد شده به دلیل ‌ترانه‌اش به مراسم اسکار راه یافت و نامزد دریافت اسکار بهترین ‌ترانه فیلم شد.

در بخش معرفی ‌ترانه همین فیلم بود که در اقدامی بی‌سابقه «جوزف بایدن» معاون اول رئیس جمهوری وقت آمریکا به روی صحنه اجرای مراسم اسکار رفت و طی سخنانی از همه مردم درخواست کرد برای پایان دادن به فاجعه جنسی که در دانشگاه‌های آمریکا جریان دارد، کمپینی تشکیل داده که در آن فرهنگ رفتاری خود را تغییر دهند!

از آن زمان، حدود 4 سال می‌گذرد و از آن کمپین مورد درخواست جو بایدن، خبری به‌دست نیامده اما شواهد و اخبار حاکی است که فاجعه یاد شده در دانشگاه‌های آمریکا نه تنها رو به بهبود نرفته که بسیار وخیم‌تر و عمیق‌تر شده است. تا آن حد که برای جلوگیری از پدید آمدن یک زایشگاه بچه‌های نامشروع در این دانشگاه‌ها، رؤسای آنها ملزم به عرضه قرص سقط جنین به دانشجویان شده‌اند!! 

گوین نیوسام، فرماندار کالیفرنیا، روز جمعه 11 اکتبر برابر با ۱۹ مهر لایحه‌ای را تصویب کرد که بنا بر آن، ۳۴ دانشگاه دولتی این ایالت، ملزم هستند قرص سقط جنین را در دسترس دانشجویان قرار دهند.این دارو شامل دو قرص بوده و تأثیراتی شبیه به سقط جنین به‌وجود می‌آورد.

کالیفرنیا اولین ایالتی است که ارائه قرص سقط جنین در دانشگاه‌های دولتی را الزامی‌کرده است. این در حالی است که جنبش اینترنتی ضدتعرض و تجاوزات جنسی موسوم به «#Me too» یا «#من هم» در اکتبر امسال به دومین سال خود رسید.

جنبشی که میلیون‌ها اروپایی و آمریکایی در آن پرده از تعرضات و تجاوزات جنسی که علیه آنها شده بود، برداشتند. در این میان، چنانچه گفته شد وضعیت دانشگاه‌های آمریکا فاجعه بارتر بود. حالا گویا همه آن تلاش‌ها اعم از جنبش اینترنتی «#Me too»و فیلم مستند «زمین شکار» و تلاش معاون رئیس جمهوری سابق به نتیجه‌ای نرسیده و فاجعه چنان بالا گرفته که دانشگاه‌ها (یعنی بالاترین مراکز آکادمیک و آموزشی) ملزم به عرضه قرص سقط جنین به دانشجویان خود شده‌اند! آیا این نتیجه همه آن تمدن و مدرنیسم و ادعای آزادی و کرامت انسانی در جامعه غربی بود؟

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
    11 3
    طبیعی است که وقتی مردان و زنان جوان را در اوج سالهای بلوغ و طغیان شهوت به بهانه علم آموزی دور هم جمع می کنید باید منتظر این چیزها هم باشید. این مساله یک نیاز طبیعی است که اسلام برایش ازدواج فوری در سنین بلوغ، حذف اختلاط زن و مرد و حجاب را تجویز کرد . اما شک نکنید ما هم بزودی همینکار را در دانشگاههای جمهوری اسلامی انجام خواهیم داد. غربگدایی که آمد باید با خود همه کثافتها و فسادهای غرب را هم بیاورد.
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
    12 1
    قابل توجهی ساده لوحانی که می گویند انها چون حجاب ندارند چشم مردانشان سیر است و پاک ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
    7 0
    پس بیخود نیست مسولین بچه هاشون همه اونور اب درس میخونند.ههههههههه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس