کد خبر 1004324
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
بارسلونا

تصاویر منتشر شده از رختکن بارسلونا در پراگ قطعا برای مسئولان این تیم شرم آور خواهد بود.

به گزارش مشرق، بارسلونا چهارشنبه شب و در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ادن آرنا مهمان اسلاویا پراگ بود و با پیروزی 2-1 برابر رقیب چک دور رفت مرحله گروهی را با 7 امتیاز به پایان برد. 

بیشتر بخوانید:

پیروزی بارسلونا، اینترمیلان، لیورپول و ناپولی

علیرغم کسب این پیروزی، نحوه کسب 3 امتیاز توسط شاگردان والورده هرگز نتوانسته طرفداران و منتقدان را راضی کند. بارسلونا در حالی با حداقل اختلاف به پیروزی رسید که در تعداد شوت ها 24 به 17 از رقیب عقب بود و اسلاویا توانست 5 موقعیت خطرناک بیشتر از بارسلونا ایجاد کند. (17 به 12) گل دوم و پیروزی بخش بارسلونا نیز به لطف انجراف ضربه لوئیس سوارز توسط پیتر اولاینکا به ثمر رسید. 

اما در شرایطی که بارسلونا از نظر فوتبالی نتوانست چهره موفقی در دیدار چهارشبنه شب ادن آرنا داشته باشد، تصاویر منتشر شده توسط دوربین های Beteve نشان می‌دهد که آبی اناری ها در بیرون از زمین هم چهره ای کاملا بازنده به خود گرفته اند.

این تصاویر نشان می‌دهد که کاروان بارسلونا بدون کوچک ترین نظافتی، وسایل اضافی خود را در رختکن به کثیف ترین شکل ممکن رها کرده اند و از آن محل خارج شده اند.

در این تصاویر میزی پر از لیوان های نیمه پر از نوشیدنی های شخصی بازیکنان به چشم می‌خورد، پوست های موز، ظروف یخ، نوشیدنی های شخصی در همه جا پراکنده شده اند و کف زمین هم پر از کاغذهای بزرگ و کوچکی است که احتمالا، حاوی نقشه های تاکتیکی ارنستو والورده بوده اند.

تصاویر دوربین های Beteve اصلا تصویر خوبی از بارسلونا ارائه نمی‌دهد. باشگاهی که شعار تاریخی آن "فراتر از یک باشگاه" بوده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
    1 0
    تصاویر کجا است؟
  • Sadollah IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
    1 1
    بارسلونا عشق است
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
    1 1
    بی شعورهای غربی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس