مهدی ترابی

برادر شهید رضایی‌مجد گفت که شادی گل مهدی ترابی در دیدار با پیکان باید برای جوان‌های انقلابی که به‌سمت ورزش و فوتبال می‌روند، الگو باشد.

به گزارش مشرق، رضا رضایی‌مجد در خصوص شادی گل مهدی ترابی پس از گلزنی مقابل پیکان که نوشته روی پیراهنش را با عنوان «تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری» به دوربین‌های تلویزیونی نشان داد، گفت: مهدی ترابی بهترین کار را انجام داد. او با شادی گلش وحدت رویه بین مردم، دولت و حکومت را اعلام کرد.

 

وی افزود: حرکت مهدی ترابی جای قدردانی دارد. در زمانی که سوپراستارهای فوتبال کشورمان دنبال تبلیغ آن‌طرف‌آبی‌ها هستند، جوانی چون ترابی که بارها یاد شهدا، شهدای ورزش و ارزش‌های انقلابی را زنده نگه داشته، حرکت بسیار ارزشمندی انجام داده است. این افراد برای جامعه ما نعمت و الگوی خوبی برای جوان‌های انقلابی‌ هستند که به‌سراغ ورزش و فوتبال می‌روند.

بیشتر بخوانید:
 

مهمترین پیام مهدی ترابی که کسی ندید/ محرومیت دائمی ایران از نقل و انتقالات چگونه پایان می‌یابد؟!

برادر شهید مهدی رضایی‌مجد تصریح کرد: شادی گل مهدی ترابی و حرکتی که این بازیکن انجام داد، باید گسترش پیدا کند و این جریان‌سازی باید در سطح گسترده‌ای شکل بگیرد. مسئولان فرهنگی کشور نیز باید از این افراد حمایت کنند، چون ما جوان‌های زیادی مانند ترابی داریم که می‌توانند با این حمایت‌ها دلگرم شوند، جوانانی که در خدمت جامعه، ولایت و رهبری هستند و امثال ترابی الگوی خوبی برای این جوان‌ها می‌شوند. وقتی ترابی در اوج فوتبالش این حرکت را انجام می‌دهد، مقابل آنهایی که به‌دنبال یک چشمک از سوی خارجی‌ها هستند، به جامعه امید می‌دهد. ترابی بارها یاد شهدا کرده و این موضوع نشان‌دهنده جایگاه اوست که به‌گفته رهبر انقلاب اجر یاد کردن از شهدا، کمتر از شهادت نیست.

رضایی‌مجد گفت: به‌عنوان خانواده یک شهید فوتبالی و خانواده شهید رضایی‌مجد، از حرکت مهدی ترابی حمایت می‌کنیم و دوست داریم در باشگاه پرسپولیس یا جایی دیگر از این بازیکن تقدیر کنیم و تاج گل به گردن او بیندازیم.

شهید مهدی رضایی‌مجد کاپیتان تیم ملی جوانان بود که در تاریخ 10 اسفند سال 65 در عملیات تکمیلی کربلای5 در منطقه عمومی شلمچه به فیض شهادت نائل شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
    10 6
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس