کد خبر 1003063
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳
موج بازگشت زائران اربعین از مرز مهران

مهران که تا ظهر امروز در جنب و جوش جمعیت عظیم و غیر قابل تصور رفت و آمد زائران کربای معلی بود با ورود ۹۷ درصدی زائران به کشور و تخلیه ۸۰ درصدی پارکینگ‌ها این جنب و جوش فرو نشست.

به گزارش مشرق، سردار محسن فتحی زاده با اعلام بازگشت ۹۷ درصدی زائران کربلای معلی به کشور اظهار داشت: جنب و جوش بزرگترین راهپیمایی معنوی جهان در حال پایان است و این پایان آغازی برای از سرگیری اقدامات و تدابیر جدید برای اربعین ۹۹ خواهد بود.

ببینید:

عکس/ موج بازگشت زائران اربعین از مرز مهران

تصاویر هوایی از پارکینگ مرز مهران

به گفته رئیس قرارگاه اربعین ناجا کنگره عظیم راهپیمایی اربعین حسینی تمامی ندارد و مداوم و مستمر خواهد بود اما در این روزها بخشی از آن به صورت شکلی به پایان می‌رسد.

وی به استقرار کامل موکب‌ها،عوامل پلیس و دستگاه‌های خدمات ده تا ورود آخرین نفر زائران به کشور خبرداد و گفت: تمام طرح‌های پیش بینی شده در ابعاد ترافیکی، امنیتی و انتظامی تا آخرین لحظات در حال انجام است و پیش بینی آن است که پایان روز دوشنبه زائری که در خاک عراق باشد نداشته باشیم.

تخلیه ۸۰ درصدی پارکینگ‌های شهر مهران شامل پارکینگ برکت و ۱۵۰ پارکینگ پیش بینی شده و فعال در شهر مهران نیز مورد اشاره رئیس قرارگاه اربعین ناجا در استان ایلام بود که گفت: پارکینگ‌های شهر مهران به میزان ۸۰ درصد تخلیه شده‌اند.

وی آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان ایلام را روان، بدون گره ترافیکی و در وضعیت عادی تردد بیان کرد و گفت: دقت در رانندگی، رعایت حدفاصل با خودروجلویی و پرهیز از سبقت و سرعت و رانندگی در حالت خواب آلودگی ضامن سفری ایمن و بدون خطر است که به رانندگان توصیه می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس