پاسپورت نمایه

فرمانده انتظامی ایلام گفت: زائران با مدارک ناقص در مرز مهران بازگشت داده می شوند.

به گزارش مشرق، سردار نورعلی یاری شامگاه جمعه در نشست کمیته قرارگاه امام علی(ع) شهر مهران اظهار داشت: در دو روز گذشته افراد زیادی به سمت مرز بین المللی مهران آماده و نیروی انتظامی وظیفه خدمت رسانی را دارد که  در وهله اول جلوگیری از آسیب های جاده ای برعهده ما قرار گرفته و  با توجه به تلاش برای بهبود زیرساخت ها همچنان نیاز به توجه زائران در بحث راهنمایی و رانندگی است.

بیشتر بخوانید:

۴۰۰۰ زائر اربعین حسینی از مرز مهران به کشو باز می‌گردند

وی افزود: در بخش گذرنامه همکاران ما فعال هستند اما انتظار می رود زائران با مدارک کامل به سمت مرزها بیایند چراکه باز در دو روز اخیر شاهد حضور زائران بدون مدارک لازم از جمله گذرنامه بودیم که مجبور به عودت آن ها شدیم.

یاری در ادامه گفت: از موکب داران خواستاریم هرچه سریعتر موکب های خدمت رسانی را برپا کنند زیرا امسال راهپیمایی زودتر از پیش بینی های صورت گرفته انجام شده است و موکب ها می توانند خدمت رسانی داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تمهیدات لازم برای حضور حداکثری زائران در مرز مهران اندیشیده شده و برای اجرای این ماموریت با تمام توان در آمادگی کامل هستیم.

زائران از پارک خودرو در جلوی درب منازل مردم شهر مهران خودداری کنند

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه هر لحظه به تعداد زائران اربعین حسینی در شهر و پایانه مرزی مهران افزوده می‌شود، گفت: زائران از پارک خودرو در جلوی درب منازل مردم شهر مهران خودداری کنند.

وی  اظهار داشت: امسال با تمهیدات لازم اندیشیده شده پارکینگهای بزرگی در بیرون از شهر مهران پارک خودروهای زائران اندیشیده شده است که می‌طلبد رانندگان قبل از ورود به شهر مهران خودروی خود را در پارکینگ های عمومی پارک کنند.

وی افزود: امروز با کمیته های نیروهای مسلح مستقر در شهر و پایانه‌ مرزی مهران جلسه ای داشتیم و با توجه به بلوک بندی ها و تقسیم وظایف  انجام گرفته ،سعی خواهیم کرد تا سفر زائران اربعین حسینی را تسهیل ببخشیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس با افتخار در خدمت رسانی به  زائران اربعین حسینی در آماده باش کامل به سر می برد،گفت: از زائران عزیز انتظار داریم با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری کرده  و به توصیه و هشدارهای آنان توجه کنند.

وی با بیان اینکه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ایلام با دوربین‌های هوشمند ثابت و سیار به صورت شبانه‌روزی کنترل و با متخلفان برخورد می شود ، یادآور شد:  زائران عزیز هنگام تردد در محورهای مواصلاتی از عجله و شتاب پرهیز کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
    0 0
    مشرق لطفا یک خبر از هرمزگان و بارندگی الانش بنویس ببینم چی شده خیلی وحشتناک بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس