جهانگیری در پاسخ به تسنیم: اقدامات دولت خوب و قابل دفاع است

معاون اول رییس جمهور گفت: حضور میلیون‌ها عاشق امام حسین (ع) از مذاهب و ادیان و کشورهای مختلف در یک مقطع زمانی کوتاه نمایش دوستی، همبستگی و اتحاد دنیای اسلام است.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به منظور شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین، وارد نجف اشرف شد.

بیشتر بخوانید:

پای جهانگیری به کربلا نرسید

وی در بدو ورود به فرودگاه نجف از سوی استاندار نجف و رییس نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در عراق مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور در دیدار با «لؤی الیاسری» استاندار نجف اشرف،‌ ضمن قدردانی از مراجع بزرگ تقلید نجف و مقامات عراقی در میزبانی از بیش از ۳ میلیون زائر ایرانی، ‌اظهار داشت: میزبانی از این تعداد زائر با توجه به برخی کاستی ها در زیرساخت ها کار دشواری است و دولت و مردم ایران از مهمانوازی دولت و ملت عراق تشکر می کنند.

وی با بیان اینکه دولت ایران برای رفع مشکلات و موانع برگزاری بهتر مراسم راهپیمایی اربعین از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد،‌گفت: ممکن است در مراسمی با این عظمت برخی کاستی ها نیز وجود داشته باشد اما روند خدمت رسانی هر سال بهتر شده است.

استاندار نجف نیز در این دیدار با اشاره به اینکه مردم عراق و شهر نجف افتخار می کنند که میزبان زائران امام حسین (ع) به ویژه زائران ایرانی و معاون اول رییس جمهور ایران هستند گفت: اربعین نقش بسزایی در تحکیم روابط دو کشور و دو ملت ایفا کرده و باید برای ارتقای مناسبات فیمابین از همه ظرفیت ها بهره گرفت.

وی افزود: زائران ایرانی در ایام اربعین با رعایت عالی ترین مسائل قانونی و انضباطی زیارت خود را انجام دادند که ما از آنها تشکر می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس