کره شمالی

فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواست تا عدم همکاری کره‌شمالی را برای بازی با تیم ملی این کشور مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی از کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) خواست تا تحریم‌ها و مجازاتی را برای کره‌شمالی در نظر بگیرند. این 2 کشور در جریان مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 به تساوی بدون گل دست پیدا کردند. این بازی در پیونگ‌یانگ پایتخت کره شمالی برگزار شده بود.

براساس اعلام Yonhap خبرگزاری رسمی کره‌جنوبی، فدراسیون فوتبال این کشور نامه‌ای به AFC نوشته و از آنها خواسته تا عدم همکاری کره‌شمالی را مورد بررسی قرار دهند.

این بازی در استادیوم کیم سانگ کره‌شمالی بدون حضور هواداران و رسانه‌ها برگزار شد. این بازی تاریخی پخش زنده هم نداشت.

بیشتر بخوانید:

نارضایتی فیفا از اقدام عجیب کره‌شمالی

لی سانگ مین سخنگوی وزارت وحدت کره‌جنوبی در این باره مدعی شد چندین بار از کره‌شمالی خواسته تا اجازه حضور هواداران و دوربین‌ها تلویزیون را به استادیوم بدهد.

وی در این باره گفت: ما از کره‌شمالی خواستیم تا به رسانه‌ها و هواداران ما اجازه ورود به پیونگ‌یانگ را بدهد اما آنها امتناع کردند.

سانگ مین خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داریم AFC باید عدم همکاری کره‌شمالی را در این زمینه مورد بررسی قرار دهد.

اینفانتینو در این باره ابراز تاسف کرده بود که هیچ هواداری در ورزشگاه حضور ندارد.

کره‌شمالی و جنوبی در جریان بازی‌های المپیک زمستانی 2018 رژه مشترک داشتند و حتی به صورت مشترک درخواست میزبانی بازی‌های المپیک 2032 را داده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس