کد خبر 1002475
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
فدراسیون فوتبال

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مارک ویلموتس در تیم ملی نیاز به زمان دارد، گفت: پیگیر شکایت از بحرین به فیفا هستیم تا جلوی این توهین‌ها در فوتبال گرفته شود.

به گزارش مشرق، عبدالکاظم طالقانی درباره باخت تیم ملی فوتبال ایران به بحرین گفت: در خصوص مسائل فنی که باید مربیان و کارشناسان فنی صحبت کنند. ما به آنچه که می خواستیم دست نیافتیم ولی ان شاءالله در بازی های بعدی با تلاش بیشتر جبران می کنیم.

وی در خصوص توهین هواداران بحرین هنگام پخش سرود کشورمان، تصریح کرد: این حواشی جای تاسف دارد و از شخصیت یک کشور سبک و ساده اندیش شکل می گیرد. مردم ایران با سعه صدر می توانند بهترین پاسخ را به این حرکت بدهند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال یادآور شد: شکایت از بحرین به فیفا ارسال شده و پیگیر این شکایت هستیم.

بیشتر بخوانید:

بحرین با برد ایران چند پله در رنکینگ صعود کرد؟

طالقانی در پاسخ به این سئوال که آیا شیخ سلمان رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا می تواند مانع صدور رای مناسب برای این توهین شود؟ گفت: طبق ادعای فیفا و AFC مسائل سیاسی نباید در مسائل ورزشی دخالت کند و باید حکم لازم را نسبت به کشور خاطی بدهند و نگذارند دستمایه کشورهای دیگر شود.

وی درباره اینکه چه تضمینی وجود دارد در بازی با عراق و باتوجه به سابقه درگیری تماشاگران این تیم در بازی لیگ قهرمانان آسیا با تیم ذوب آهن این اتفاق تکرار نشود؟ تاکید کرد: بعید می دانم کشور عراق دست به این کارها بزند و همانطور که گفتم چنین حاشیه هایی از شخصیت یک کشور سبک و ساده اندیش صورت می گیرد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه صحبت هایش با اشاره مقایسه مارک ویلموتس با کارلوس کی روش از سوی هواداران تیم ملی، اظهار کرد: این دو مربی قابل مقایسه نیستند و هر کدام سبک خاص خودشان را دارند. باید به ویلموتس فرصت کافی داده شود و نمی توان با یک بازی قضاوت کرد. همانطور که همه دیدند مقابل بحرین هم کاملا هجومی بودیم. بعضی ها دنبال شیطنت هستند ولی با این شیطنت ها کار پیش نمی رود. اما یکسری انتقادهای دلسوزانه هست که کادر فنی می تواند از آن استفاده کند. ویلموتس یک مربی منطقی است و به کارش توجه خاصی دارد.

طالقانی درباره زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان تهران هم تصریح کرد: هر موقع شرایط فراهم شود، انتخابات برگزار خواهد شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان درباره اینکه آیا جلسه ای با پادرمیانی رئیس AFC برای حل مشکل میزبانی تیم های عربستانی و ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا تشکیل شده است؟ گفت: در جریان این موضوع نیستم. ما دنبال این هستیم که در خاک کشورهایی که خودشان میزبان هستند بازی هایمان را برگزار کنیم و مسائل سیاسی را به فوتبال ارتباط نمی دهیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
    0 0
    باختید دیگه .
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
      1 0
      چه ربطی به توهین به سرودملی داره؟عرق ملی میدونی چیه اصلا؟
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
    0 0
    سر خودتونو زیاد به درد نیارید، هیچ خبری نمیشه
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    0 0
    بحرین نیم وجبی خاکتون کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس