کد خبر 1002444
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
ایران بحرین

مربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: متاسفانه ملی پوشان ما فریب بحرینی‌ها را خوردند و در تله تاکتیکی این تیم گرفتار آمدند و همانطوری بازی کردند که حریف می‌خواست.

به گزارش مشرق، محمدرضا مهدوی در خصوص شکست تیم ملی ایران مقابل بحرین اظهار داشت: بازیکنان باتجربه تیم ایران در این بازی تحت تاثیر جَو روانی بازی و فضای حاکم بر ورزشگاه قرار گرفتند و نتوانستند قابلیت‌های خودشان را بروز دهند. متاسفانه تیم ایران در این بازی حساس طوری رفتار کرد که بحرینی‌ها می خواستند و در تله تاکتیکی این تیم گرفتار شدند.

وی افزود: البته فضای حاکم بر ورزشگاه هم بر عملکرد بازیکنان ما تاثیر گذاشت. متاسفانه بحرینی‌ها از همان دقیقه اول و در زمان پخش سرود ملی ایران جنگ روانی را آغاز کردند. رفتار آنها بسیار زشت و زننده بود و به ما هم خیلی برخورد. اما ای کاش بازیکنان ما ذهن و فکرشان را از این مسائل خالی می‌کردند تا تمرکزشان روی بازی باشد.

مدافع پیشین تیم ملی ایران گفت: در مورد صحنه پنالتی صحبت زیاد است. من خودم سالها در همین پست دفاع وسط بازی کردم و به شرح وظایف و حرکات یک مدافع میانی کاملا آشنایی دارم. تاکید می‌کنم حسینی در آن صحنه هیچ اشتباهی مرتکب نشد و هیچ خطایی نکرد. بازیکن بحرینی با زیرکی داور را مجاب کرد برای تیمش پنالتی بگیرد. اگر آن اتفاق در زمین تیم بحرین نمی‌افتاد هیچ داوری آن را پنالتی نمی‌گرفت. 

بیشتر بخوانید:

بسیاری از بازیکنان شایسته بازی در تیم ملی نیستند

 مهدوی تاکید کرد: بازیکنان ما در اکثر دقایق بازی از بازیسازی غفلت کرده و به بازی احساسی روی آوردند و این باعث شد تا بازیکنان سازنده ما در خیلی از مواقع از جریان بازی خارج باشند.

مربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: باتوجه به سنگینی و حساسیت بالای بازی فکر می‌کردم شجاعی که باتجربه ترین بازیکن ایران است در این دیدار مورد استفاده قرار گیرد. شجاعی تنها بازیکن ایرانی است که می‌تواند یک در برابر یک را با استفاده از تکنیک بالایش از پیش رو بردارد. تجربه او بالاست و می‌توانست بازیکنان را در زمین مدیریت کند و ضریب اشتباهات فردی را پایین بیاورد. حتی در مواقعی که بازیکنان ما عصبی شدند هم می‌توانست تیم را آرام نماید.

ملی پوش سابق کشورمان گفت: ما خیلی شانس آوردیم که داور در دقایقی از بازی با برخی از بازیکنان ما مماشات کرد و آنها را اخراج نکرد و باید از این نظر خدا را شکر کرد. 

مهدوی در خاتمه گفت: امیدوارم از این بازی تجربه اندوزی کافی صورت گرفته باشد و مقابل عراق نتیجه‌ای بگیریم که صعود ما از این مرحله با چالش مواجه نشود. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس