کد خبر 1002376
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
واعظی

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به دستگیری سرشبکه آمدنیوز از سوی سازمان اطلاعات سپاه گفت: دستگیری «روح‌الله زم» سرشبکه کانال معاند آمدنیوز نشانه اقتدار امنیتی جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش مشرق، محمود واعظی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در محل استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های دشمنان بسیار مقتدرتر از گذشته شده است.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف، شکار پهپاد آمریکایی و دستگیری مؤسس و سرشبکه کانال معاند و خیانت‌کار آمدنیوز را نمونه‌هایی از اقتدار کشورمان در عرصه‌های نظامی و امنیتی دانست و افزود: برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با طراحی ویژه خود توانستند این فرد خیانت‌کار به ملت ایران را دستگیر کرده و امروز روح‌الله زم در دست عدالت است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره می‌گفت که هیچ سایتی بدون حمایت سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان نمی‌تواند این‌همه دروغ و شایعه را به خورد مردم دهد خاطرنشان کرد: اکنون با دستگیری «روح‌الله زم» می‌بینیم که صدای سرویس‌های اطلاعاتی صهیونیستی و غربی درآمده است.

واعظی بیان اینکه برای مقابله با توطئه‌های دشمنان باید دستگاه‌های اطلاعاتی دشمنان قدرت داشته باشند عنوان کرد: دستگیری «روح‌الله زم» پیامی برای دیگران است که در دامن سرویس‌های اطلاعاتی خارجی به مردم خود خیانت می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
    7 0
    دولتی ها دستپاچه دارن تبریک می گن!
  • رضا IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
    6 0
    اين آدم اپرتونيست رو ببين ، از قافله جا نمونى !
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
    6 0
    عجب !!!!!! کاش منتظر می شدید تا ابعاد ارتباط او با خیلی ها روشن می شد
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
    2 0
    چرا همزمان معاون شما استعفا داد //جوجه را اخر پاييز مي شمارند//

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس