کد خبر 1002228
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶
محمد ایمانی

سپاه پاسداران در کردستان عراق، فقط تروریست های نظامی شکار نمی کند بلکه لازم باشد، سر شبکه ترمینال رسانه‌ای ضد انقلاب را به همین منطقه ظاهرا امن برای موساد و سیا می‌کشاند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

سپاه پاسداران در کردستان عراق، فقط تروریست های نظامی شکار نمی کند؛ چنان که مقرّ اصلی گروهک تروریستی دمکرات را در کوی سنجق با حملات موشکی منهدم کرد و برخی سران آن را به هلاکت رساند.

بلکه لازم باشد، سر شبکه ترمینال رسانه ای ضد انقلاب را -که تحت پوشش مستقیم سرویس جاسوسی فرانسه بوده- به همین منطقه ظاهرا امن برای موساد و سیا می کشاند و بدون حتی یک خراش در شکار، از اربیل به تهران منتقل می کند.

برای نیروهای اطلاعاتی زبده و درجه یک ایران، ناکار کردن این قبیل تروریست های رسانه ای و امنیتی هیچ کاری ندارد. اما ضرورت داشت او با یک کار پیچیده و تمیز، به اتاق مصاحبه و تخلیه اطلاعات سرّی منتقل شود.

اکنون جعبه سیاه یک ترمینال امنیتی- رسانه ای بزرگ که یک سر آن در عمق کشور بود و تامین اطلاعات و گرا می کرد، و سر دیگر آن، به اتاق عملیات مشترک سیا، موساد، ام آی سیکس و سرویس فرانسوی "DGSE" علیه ایران متصل بود، در حال گشودن است.

احتمالا انفجار اطلاعات پر سر و صدایی در پیش است. فقط باید مراقب بود سوژه ها از دسترس نگریزند، مانند اتفاقی که برای رجوی و همسفرانش در سال ۶۰ افتاد. مراقب جعبه سیاه هم باید بود.

هر چه باشد به قول آقای ربیعی سخنگوی دولت که خود با کارهای امنیتی آشناست، "آمدنیوز در سایه سرویس‌های امنیتی خارجی، فروپاشی ذهنی جامعه را دنبال می‌کرد. دستگیری سرشاخه این شبکه اقدام بزرگی است. سرویس‌های اطلاعاتی خارجی و حتی اسرائیل نیز به حمایت از آمدنیوز اعتراف کرده اند".

باید از این سوال هم رمزگشایی شود که چرا کانال اعلام آشوب در زمستان ۹۶، در بهار ۹۶ و زمستان ۹۵، ژست حمایت انتخاباتی از فلان نامزد  را گرفته بود، پرحجم کار می کرد و ارتباط داخلی می گرفت؟!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
    1 0
    یعنی چی توش هست.؟؟!!!!
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
    8 0
    احسنتم
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
    3 0
    زودتر بازش کنییییین، میخوام ببینم توش چیه.!!
  • رامین IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
    1 0
    ترجیح میدم فقط از اصل دستگیریش لذت ببرم . انقد که تحلیل های مختلف شنیدم سرم درد گرفت . چه کرده سپاه همه رو دیونه کرده
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
    2 1
    راستی کدوم جریان هست که بعد این جریان در سکوتی مطلق به سر میبرند و لالمونی گرفتند؟
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
    3 1
    واقعا چرا آمد نیوز به این شدت در زمان انتخابات سینه چاک کاندید بنفش بود ... واقعا چرا ؟؟؟؟ از قدیم گفتن هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس