کد خبر 1002025
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
داورزنی سلطانی فر

در شرایطی که همه در انتظار برقراری شرایطی یکسان برای برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال هستند، نوع برخورد وزیر ورزش نشان‌دهنده این است که برخی افراد از جایگاه ویژه‌تری نزد سلطانی‌فر برخوردارند.

به گزارش مشرق، برخی از فدراسیون‌های ورزشی اوضاع نابسامانی به لحاظ مدیریتی دارند. دوومیدانی، ورزش‌های همگانی و تنیس در زمره این فدراسیون‌ها هستند، اما قطعاً هیچ‌کدام از آنها به گرد پای والیبال نمی‌رسند؛ فدراسیونی که ماه‌هاست با سرپرست اداره می‌شود و شرایط خوبی هم ندارد.

زمان ثبت‌نام از نامزدهای ریاست این فدراسیون در شهریور ماه و همزمان با مسابقات قهرمانی آسیا در تهران آغاز شد. در حالی که تیم ملی ایران به دنبال کسب مقام نخست بود، به یکباره خبر ثبت‌نام افشین داوری سرپرست فدراسیون و استعفای او منتشر شد، هر چند وزارت ورزش و جوانان با این اقدام مخالفت کرد تا داوری عطای ریاست را به لقایش ببخشد.

خبر مهمتر اما مربوط به 24 شهریور بود؛ روزی که محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش وارد عرصه انتخاباتی این فدراسیون شد تا گمانه‌زنی‌ها درباره تمایل او برای ریاست فدراسیون والیبال محقق شود.

بیشتر بخوانید:

آقای سلطانی‌فر! مبادا مدیران ناموفق سرخابی‌ها بیکار بمانند!

ورود مجلس به رفتار متناقض وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون‌ها/ وقتی همه چیز سلیقه ای است!

داورزنی ثبت‌نام کرد، اما همچنان به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش مشغول فعالیت است. این در حالی است که او چند هفته قبل از ثبت‌نامش از استعفا در زمان ثبت‌نام صحبت کرده بود، اما این کار را نکرد و البته بعداً موضعش را هم تغییر داد.

همین موضوع شائبه‌های بسیاری به وجود آورد؛ شائبه‌هایی که وزارت ورزش را مجبور به ارائه توضیحاتی کرد. سخنگوی وزارت ورزش و جوانان در این باره گفت: «ثبت نام داورزنی در انتخابات خللی در ادامه مسئولیت داورزنی به‌عنوان معاون قهرمانی ایجاد نمی‌کند. او می‌تواند به‌عنوان نامزد در انتخابات ریاست والیبال حضور یابد و در صورتی که رای بیاورد، با توجه به اینکه نمی‌تواند همزمان دو شغل را داشته باشد یا به‌عنوان سرپرست معاونت قهرمانی ادامه فعالیت می‌دهد یا وزیر ورزش فرد دیگری را به‌عنوان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تعیین خواهد کرد.»

این اتفاق در حالی رخ داد که امیررضا خادم برای ورود به انتخابات کشتی از مسئولیتش در وزارت ورزش کناره‌گیری کرد اما مشخص نیست چرا چنین شرایطی برای داورزنی صدق نمی‌کند و چرا با وجودی که وی ابتدا حرف دیگری زده بود در ادامه 180 درجه تغییر موضع داد و این موضوع با سکوت و البته همراهی وزیر ورزش مواجه شد. شاید همه نزد سلطانی‌فر برابرند اما داورزنی برابرتر است!

هر چه هست اینکه امروز وزارت ورزش و شخص سلطانی‌فر در آزمون دشوار برقراری عدالت و برگزاری مجمع فدراسیون والیبال بدون دخالت و مهندسی قرار گرفته‌اند؛ آزمونی که تاکنون در آن نمره قبولی کسب نکرده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس