کد خبر 1001993
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
پرویز برومند

گلر اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل دوربین عاشق استقلال هستند، اما از باشگاه گروکشی می‌کنند.

به گزارش مشرق، پرویز برومند، سنگربان سال‌های نه‌چندان دور استقلال از شرایط فعلی این تیم ناراحت است. برومند در این ارتباط به ما گفت: همه دارند زحمت خودشان را می‌کشند، اما خروجی کار خوشایند هیچ‌کدام از مدیران، مربیان و بازیکنان نیست. در این فصل استقلال جدا از یکسری مشکلات بدشانس هم بوده است.

 

برومند ادامه داد: نسل بازیکنان تمام‌عیار در فوتبال ایران رو به افول است و می‌بینیم اکثر بازیکنان تأثیرگذار بالای ۳۰ سال سن دارند و تعداد کمی جوان داریم که به اصطلاح بتوانند برای تیم‌شان بازی دربیاورند. در خود استقلال چند بازیکن داریم که یک‌تنه روند بازی را تغییر بدهند؟

بیشتر بخوانید:

جذب هوپر منتفی نشده است

سنگربان اسبق استقلال در پاسخ به این سؤال که نظرتان راجع به بازیکنی که پیراهن این تیم را به زمین کوبیده چیست، گفت: امیدوارم این خبر صحت نداشته باشد. واقعاً اگر بازیکنی این کار را کرده باید به هواداران معرفی و از استقلال اخراج شود تا به هر تیمی هم رفت از کم‌لطفی هواداران در امان نماند و این درس عبرتی شود برای همه بازیکنانی که در تیم هستند یا بعد‌ها به استقلال اضافه می‌شوند. اگر من در استقلال بودم و خودم می‌دیدم بازیکنی پیراهن این تیم را به زمین می‌کوبد او را با محکم‌ترین ضربات دست و پا تنبیه و با لگد از رختکن بیرون می‌کردم! باز می‌گویم امیدوارم این خبر صحت نداشته باشد و اگر دارد آن بازیکن بداند نانی که از استقلال به سر سفره‌اش می‌برد حلال نیست. بداند موجودی حقیر و کثیف است. اگر کسی چنین کار زشتی کرده، غلط می‌کند در عضویت باشگاه بماند. برود قراردادش را فسخ کند و به هر تیمی که می‌خواهد برود. من نمی‌دانم این آدم‌ها چه نانی خورده و در چه خانواده‌ای پرورزش یافته‌اند که اینچنین نمک‌نشناس هستند.


برومند گفت: به حرف که می‌شود می‌گویند عاشق تیم‌شان هستند. مقابل دوربین پیراهن‌شان را می‌بوسند، اما به عمل که می‌رسد فقط پول را می‌شناسند و از باشگاه گروکشی می‌کنند. در سال‌های گذشته تمام مدیران باشگاه تحت فشار همین گروکشی‌ها بوده‌اند. امیدوارم هواداران استقلال که حقیقتاً در این سال‌ها مظلوم واقع شده‌اند همه مسائل را بدانند. البته همه می‌دانیم در چند سال گذشته رفتار‌ها با استقلال بزرگ تبعیض‌آمیز بوده است. متأسفانه برخی آقایان به گذشته و به افتخارات باشگاه استقلال حسادت می‌کنند. ۲ ستاره روی آرم باشگاه استقلال به رؤیا و در عین حال کابوس آقایان تبدیل شده و از هر روشی برای تخریب استقلال استفاده می‌کنند، اما نمی‌دانند هرچه این رفتار‌ها ادامه پیدا کند ایستادگی و تعصب هواداران به استقلال بیشتر می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس