کد خبر 1001814
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
فروشگاه نشر اسم

نشر اسم با کمک همکارانش کوشیده‌است این آثار را با ترجمه‌ای روان و مناسب در اختیار همهٔ علاقه‌مندان فلسفه و علوم انسانی قرار دهد.

به گزارش مشرق، «تأملات نابهنگام» عنوان مجموعه جدیداز کتاب های انتشارتا اسم است که به کتابفروشی‌های سراسر کشور می‌رسد. مجموعه‌ای چندجلدی از مدرسۀ هنر برلین که در هرکدام از جلدها به بررسی یک چالش فلسفی-اجتماعی پرداخته است:

۱- روان‌سیاست: نئولیبرالیسم و تکنولوژی‌های جدید قدرت
نوشته: بیونگ چول‌هان.  ترجمه: آراز بارسقیان

۲-اینترنت ما: اطلاعات زیاد و فهم کم در عصر کلان‌داده
نوشته: مایکل پاتریک لینچ.  ترجمه: حامد قدیری

۳-تقلای اِروس
نوشته: بیونگ چول‌هان.  ترجمه: آراز بارسقیان

۴-بوطیقای ناسیونال‌سوسیالیسم: شرحی بر کتاب «نبرد من» هیتلر
نوشته: آلبرت کوشارکه.  ترجمه: ابراهیم موسوی

مدرسهٔ هنر برلین در پرداختن به مسائل #علوم_انسانی از زوایایی نو پیش‌قدم شمرده می‌شود. این مدرسه برای نگاهی تازه به مسائل و مشکلات امروزهٔ جوامع توسعه‌یافته و واکاوی آن‌ها، با درخواست از نظریه‌پردازان و متفکران حوزه‌های مختلف اجتماعی و فلسفی آلمان، مجموعه‌ای را تحت عنوان #تاملات_نابهنگام گردآوری و منتشر کرده است. از آنجایی که این مجموعه‌آثار طوری تهیه و تدوین شده بود که با وجود عمق و تازگی نگاه، فهم آن برای دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزهٔ علوم انسانی هم آسان‌تر باشد، دانشگاه ام‌آی‌تی نیز آن را به زبان انگلیسی ترجمه و منتشر کرده است.

نشر اسم با کمک همکارانش کوشیده‌است این آثار را با ترجمه‌ای روان و مناسب در اختیار همهٔ علاقه‌مندان فلسفه و علوم انسانی قرار دهد.

فعلا چهار جلد از این مجموعه منتشر شده که به تدریج جلدهای دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد.

انتشارات اسم که چهار سال از آغاز فعالیتش می گذرد، در این مدت کوتاه توانسته در حوزه ادبیات و علوم انسانی، مخاطبان زیادی را به دست آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس