کد خبر 1001605
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۸
image-20191015074719-2.jpeg

توجه داشته باشید که تورهای زمینی در بیشتر مواقع چارتری هستند و نمی توانید پس از خرید آنها را کنسل کنید یا مبلغی از شما کسر خواهد شد.

مدتی است که آوازه تور زمینی ارمنستان در میان اهالی سفر پیچیده است و افراد بسیاری علاقه مند هستند که قیمت تور زمینی ارمنستان را بدانند و از شرایطش باخبر شوند. اگر شما هم در رابطه با این نوع سفرها شنیده اید باید بگوییم که بله تور زمینی ارمنستان وجود دارد و ایرانیان در حال حاضر می توانند با خرید تور زمینی به ارمنستان سفر کنند.

در اینجا کمی در رابطه با کشور ارمنستان و چگونگی سفرهای زمینی و هوایی آن برایتان خواهم گفت و در نهایت حقایقی را از این کشور برایتان فاش خواهیم کرد که لازم است پیش از سفر به شهرهای ارمنستان از آنها باخبر باشید. اگر سفرهای جاده ای را دوست دارید و می خواهید به کشورهای دیگر به صورت زمینی سفر کنید توصیه می کنم از وب سایت آژانس فلات پارس گیتی که   www.falat-pars.com    بازدید نمایید زیرا تمامی تورهای زمینی به مقاصد مختلف بخصوص تور های ارزان ارمنستان  در آن به صورت کامل توضیح داده شده است.

برنامه سفر تورهای زمینی ارمنستان

ارمنستان کشوری در شمال ایران است به همین خاطر اگر از مرز ایران حساب کنیم، برای یک سفر مناسب به این کشور، دست کم به یک سفر سه شبه نیاز است. اگر طرفدار تور ارمنستان باشید، می توانید کمتر از سه شب نیز در این کشور اقامت داشته باشید اما برای تورهای زمینی کمتر از این مقدار عاقلانه به نظر نمی رسد. بهار، تابستان و پاییز برای سفر به ارمنستان مناسب است، بنابراین می توانید در پاییز هم به این دیار سفر کنید و شاهد تغییر رنگ برگ درختان باشید.

آژانسهای مسافرتی که تورهای ارمنستان را در اختیارتان قرار می دهند، چند هتل را برایتان معرفی می کنند که می توانید بر اساس سلایق، اولویت ها و بودجه خود یکی از آنها را برای اقامت در نظر بگیرید. اگر آژانس مسافرتی معتبری نمی شناسید ما به شما آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی را معرفی می کنیم که سالهاست در زمینه برگزاری تورهای زمینی فعالیت می کند، البته تورهای هوایی هم دارد اما اگر در جستجوی شرکتی خبره هستید، حتما با کارشناسانشان تماس بگیرید.

از ابتدا مقصد اصلی سفر شما مشخص خواهد بود برای مثال مقصد شهر ایروان، پایتخت ارمنستان است یا به شهرهای دیگری رهسپار خواهید شد. توجه داشته باشید که تورهای زمینی در بیشتر مواقع چارتری هستند و نمی توانید پس از خرید آنها را کنسل کنید یا مبلغی از شما کسر خواهد شد.

یکی از نکات خوبی که باعث شد ما آژانس فلات گیتی پارس را معرفی کنیم این است که نه تنها قیمت های مناسبی دارد بلکه این امکان را برای مسافرانش فراهم آورده که هر هتلی در هر نقطه ای از کشور ارمنستان را که مد نظر داشته باشند، بتوانند رزرو کنند و اگر تورتان را از آنها تهیه کنید در این زمینه هیچ مشکلی نخواهید داشت.

حقایق مهم و جالب درباره ارمنستان

واحد پول کشور ارمنستان درام است و توصیه می شود که کمی از پول خود را در ایران درام بخرید و مابقی را در ارمنستان تبدیل کنید.

ارمنستان اولین کشوری بود که مسیحیت را به عنوان دین رسمی کشوری خود اعلام کرد و امروزه نیز اغلب مردم آن پیروی این دین هستند.

شطرنج در ارمنستان بسیار پرطرفدار است به طوری که در مدارس یادگیری آن اجباری می باشد.

ارمنستان یکی از معدودترین کشورهای تک قومی در دنیا به شمار می رود پس آشنایی با فرهنگ مردم آن جالب خواهد بود.

اولین کلیسای دنیا در ارمنستان ساخته شد و امروزه نیز بازدید از کلیساها برای توریست های خارجی بسیار جذاب است چون معماری های جالبی دارند.

بیش از 1 و نیم میلیون نفر در طی نسل کشی ارمنی ها در کشور ارمنستان کشته شدند و خاطرات این فاجعه‌ی تاریخی هنوز هم در جای جای این کشور دیده می شود.

نوشیدنی های سنتی ارمنستان در سطح جهانی مشهور و محبوب هستند.

بسیاری از مردم ارمنستان که در اطراف شهرهای بزرگ زندگی می کنند، هنوز نان خود را در تنور می پزند.

زردآلو یکی از نمادهای کشور ارمنستان به شمار می رود.

شهر ایروان با لقب شهر صورتی نیز شناخته می شود چون رنگ بسیاری از بناهای موجود در آن نزدیک به صورتی می باشد.

در ارمنستان دهکده ای وجود دارد که پر است از لک لک و به آن دهکده لک لک ها گفته می شود.

** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
    0 0
    باسلام- واقعا مايه تاسف است. چرا يک متن در يک موضوع اينقدر ناقص بيان ميشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس