علی فتح‌الله زاده

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: تا زمانی که مازیار ناظمی در وزارت ورزش حضور دارد اجازه نمی‌دهد من مدیرعامل استقلال شوم.

به گزارش مشرق، طی روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد تغییر مدیریتی در باشگاه استقلال مطرح شده و حتی امروز صحبت از بازگشت علی فتح‌الله‌زاده و یا کاظم اولیایی به جمع آبی‌پوشان عنوان شده است.

با علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تماس گرفت که وی گفت: هر روز این اخبار می‌آید و می‌رود. از همان روزی که از استقلال جدا شدم در مورد ما صحبت می‌کردند و مثلا عادل شیحی، رابسون، پروپیچ، جباروف و ... در این استقلال جذب شدند ولی اگر دوستان چاره داشتند می‌گفتند این نفرات را که شکایت کرده‌اند فتح‌الله‌زاده به استقلال آورده است اما هیچ کسی الان نمی‌گوید چه کسی این بازیکنان را جذب کرد که باعث شکایت از باشگاه استقلال شدند.

فتح‌الله‌زاده گفت: روزی که فتحی به استقلال آمد در مصاحبه‌ای گفتم این تیم بدهی دارد و اگر کسی می‌خواهد مدیرعاملش شود بداند که باید تمام مشکلات و سختی‌ها را به جان بخرد و اگر قرار است فقط از اسم مدیریت استقلال لذت ببرد خیانت است.

بیشتر بخوانید:

در استقلال چه خبر است؟!

واکنش اولیایی به شایعه مدیرعاملی در استقلال

مدیرعامل سابق استقلال بالاخره آفتابی شد!

وی گفت:‌ مگر پرسپولیس در این سال‌ها بدهی نداشته است؟‌ من مصاحبه امیررضا خادم را دارم که مسئول دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در وزارتخانه بود.او آن زمان صراحتا گفت استقلال 45 میلیارد و پرسپولیس 75 میلیارد بدهی دارد.اما دیدید که پرسپولیسی‌ها درگیر این صحبت‌ها نشدند و اتفاقا کلی بازیکن و مربی خارجی گرفتند و به قولی مردم را سیاه بدهی‌ها نکردند. ولی در استقلال همه به دنبال این هستند که بگویند  ما بدهی‌ها را پرداخت کردیم و به نوعی از این بهانه‌ها و سیاه کردن‌ها استفاده کنند.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال ادامه داد: امیدوارم اگر این دفعه وزارت به نتیجه رسیده که در باشگاه استقلال تغییراتی ایجاد کند با فکر و تخصص فردی را معرفی کند که زیر کار نماند و بتواند استقلال را از این مرحله عبور دهد. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با او صحبتی پیرامون مدیریت در استقلال شده یا خیر،‌ گفت:‌ با من صحبتی نشده است. تا زمانی که مازیار ناظمی در وزارتخانه حضور دارد او اجازه نمی‌دهد من مدیرعامل استقلال شوم.این آقا (ناظمی) من را خیلی دوست دارد و از طرفی خود وزیر هم به خاطر اینکه معاونانش ناراحت می‌شود من را انتخاب نخواهد کرد ولی امیدوارم این بار انتخابی با وجدان داشته باشند و یک فرد قوی را مدیرعامل استقلال کنند.

وی در پایان تاکید کرد: ان شاالله امشب عازم کربلای معلا خواهم بود و نائب زیاره همه مردم خوب و هواداران خوب استقلال هستم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • رضا IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
    15 47
    درود بر آقای فتح الله زاده محبوب همه استقلالی ها
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
    18 29
    این ناظمی باند بزرگی در ورزش و رسانه برای خودش درست کرده است.
  • IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
    0 1
    برو بابا نه که توهم یه تحفه ای هستی هزاران نفر هستن که لیاقتشون بیشتر از تو هست برا مدیر عاملی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس