در این نوشتار قصد داریم شما را به دستگاهی به نام ویدئوپروژکتور آشنا کرده و یکی از معروف‌ترین و معتبرترین مراکز فروش ویدئو پروژکتور پاناسونیک یعنی شرکت ایده آل گستر را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.

ویدئو پروژکتور یا دیتا پروژکتورها دستگاهی هستند که با استفاده از نوعی لامپ و لنز تصاویر و داده‌های ورودی را بعد از پردازش گرافیکی و با درصد قابل توجهی بزرگنمایی روی یک صفحه نمایش پخش می‌کند. تصاویر و داده‌های ورودی ویدئو پروژکتورها می‌توانند از کامپیوترها، پلیرها، دوربین های فیلم برداری و برخی دستگاه های دیگر باشد. ویدئو پروژکتورهای ارائه شده در نمایندگی رسمی پاناسونیک ایده آل گستر تصاویر را با اندازه‌ی دلخواه بزرگنمایی کرده و با بالاترین کیفیت وضوح و رنگ آن را بر روی پرده نمایش ویدئو پروژکتور ، نشان می‌دهد.

در گذشته این دستگاه‌ها تنها قادر به پخش ویدئو بودند به همین خاطر به آن‌ها ویدئو پروژکتور گفته می شد اما امروزه آن‌ها به کامپیوترها و سایر تجهیزات دیجیتال متصل می‌شوند به همین خاطر به آنها دیتا پروژکتور، پروجکشن، مالتی مدیا پروژکتور و ... گفته می‌شود. طی تمام این سال‌ها ویدئو پروژکتورها روند صعودی را در جهت پیشرفت امکانات خود داشته اند.

هرچقدر که علم و تکنولوژی پیشرفت کرده و سیر صعودی داشته است، ویدئو پروژکتورها یا دیتا پروژکتورها هم در جهت بهتر شدن گام برداشته اند. کمپانی پاناسونیک که یکی از معروف ترین نمایندگی‌های آن شرکت ایده آل گستر است ، با ارتقاء کیفیت ویدئو پروژکتورهای خود بسیاری از نیازهای کاربران را در نظر گرفته و آن‌ها را مرتفع نموده است از جمله :

عدم نیاز به تاریک کردن اتاق : به نظر می‌رسد هیچ چیز در سمینارها ، کلاس‌ها و جلسات بدتر از تاریک کردن اتاق برای دیده شدن اطلاعات موجود روی پرده نمایش نیست! دیتا پروژکتورهای پاناسونیک با بالابردن شدت روشنایی خود توانسته اند این معضل بزرگ را حل و فصل کند. به همین خاطر شما پس از خریداری بسیاری از مدل‌های ویدئو پروژکتور پاناسونیک دیگر نیاز ندارید تا اتاق را تاریک کنید زیرا تصویر نمایش داده شده بر روی پرده به اندازه‌ی کافی روشن است.

کاهش قیمت : با وجود افزایش کیفیت، کارایی و بهبود کیفیت مواد اولیه استفاده شده در ساخت محصولات پاناسونیک، در گذر زمان قیمت محصولات از جمله ویدئو پروژکتور پاناسونیک کاهش چشمگیری داشته . به نحوی که هر مدرسه یا اداره‌ی کوچک و با بودجه کم می‌توانند چندین ویدیو پروژکتور داشته باشند.

بهبود امکانات و ارتقاء کیفیت : با گذر زمان که نیازهای کاربران در زمینه نمایش اطلاعات با اندازه‌ی بزرگ نمایان شد، سال‌ به سال کیفیت نمایش و امکانات ویدئو پروژکتور پاناسونیک هم افزایش یافت. برای مثال ارتقاء سیگنال ‌های ورودی قابل قبول سیستم، امکان استفاده از درگاه LAN ، امکان اتصال به شبکه و مدیریت ویدئو پروژکتور از طریق شبکه ، قابلیت اتصال حافظه‌ی فلش ، افزایش رزولوشن و وضوح تصویر ، کاهش ابعاد و بسیاری از موارد دیگر از جمله بهبودهای محصولات پاناسونیک در این حوزه است.

از آنجایی که ویدئو پروژکتورها یا دیتا پروژکتورها بسیار ارتقاء یافته اند و قیمت آن‌ها در طی سال‌ها افت چشمگیری داشته است ، لذا امروزه از آن‌ها در اماکن بسیاری استفاده می‌شود. از جمله در کلاس‌های درس در مدرسه و دانشگاه ، سایت کامپیوتر ها ، در ادارات و حتی خانه ها برای ایجاد یک سینمای خانگی. در گذشته این وسیله از جمله دستگاه های لوکس به حساب می‌آمد که تنها در برخی ادارات و شرکت‌های بزرگ می‌توانستیم آنها را پیدا کنیم اما امروزه به وفور در تمام جنبه‌ها می‌توان آنها را دید و از آن ها استفاده کرد .

نکته مهم در خرید این دستگاه این است که حتما به برند و نیازهای خود توجه ویژه داشته باشید . بهتر است در ابتدا یک لیست از نیازمندی‌های خود داشته و سپس اقدام به خرید کنید. اگر نمی‌دانید که کدامیک از آن‌ها برای شما مناسب است بهتر است که به نمایندگی رسمی ویدئو پروژکتور پاناسونیک یعنی شرکت ایده آل گستر سر بزنید. کارشناسان مجرب این شرکت با پرسیدن چند سوال نیاز شما را پیدا کرده و بهترین و با صرفه ترین محصول را به شما عرضه خواهند کرد. همچنین می توانید از صفحه تجهیزات آموزشی ویدئو پروژکتور شرکت ایده آل گستر، همچون پرده نمایش در سایت شرکت بازدید کنید.

                                                                                                                                                 

**این محتوا صرفا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس