کد خبر 987457
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

جمعی از مسئولین کشوری از سامانه پدافند هوایی برد بلند بومی باور 373 بازدید کردند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع،محمود صادقی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی و سامانه باور 373 گفت:  نمایشگاه صنعت دفاعی و به ویژه بازدید از سامانه باور، حس " خود باوری " و " اعتماد به نفس" را به معنای واقع کلمه متجلی ساخته است.

نماینده مردم تهران  تصریح کرد: خدا را شاکریم که به همت جوانان عزیز کشورمان در مجموعه صنعت دفاعی  سامانه های پیشرفته و به روزی طراحی و تولید شده است که در برابر هر تهدیدی از سوی نظام سلطه قادر است از تمام ارضی میهن اسلامی به نحو شایسته دفاع کند.

بیشتر بخوانید:

جمهوری اسلامی چهارمین کشور جهان با توانایی تولید مستقل پدافند موشکی برد بلند/ «باور ۳۷۳» ایران را از اتحادیه اروپا جلو انداخت +عکس

دکتر حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی و سامانه باور 373گفت: یکی از برنامه های راهبردی نظام که همواره مورد حمایت دولت بوده است تقویت بنیه دفاعی کشور بوده است .

وی با بیان اینکه در حافظه تاریخی ملت ما دفاع سخت در برابر رژیم بعث تا بن دندان مسلح به خوبی ثبت شده است اظهار داشت: صنعت دفاعی با توجه به تجربه های دوران جنگ و شرایط کشور، مسیر پیشرفت های دفاعی را به خوبی پیش گرفت و امروز به لطف خداوند متعال به تکامل رسیده است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین مولفه های قدرت ملی، ارتقاء قدرت دفاعی است و امروز میبینیم به همت جوانان متخصص و متعهد صنعت دفاعی سامانه های بومی پیشرفته ای تولید و در اختیار نیروهای مسلح قرار گرفته است.