کد خبر 883707
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

رئیس باشگاه بارسلونا احتمال خرید هافبک فرانسوی شیاطین سرخ را رد نکرد.

به گزارش مشرق، خوسپ ماریا بارتومئو پس از پیروزی 2 بر یک شب گذشته (یکشنبه) بارسلونا مقابل سویا و فتح سوپرجام اسپانیا در پاسخ به پرسشی در خصوص احتمال پیوستن پل پوگبا به بارسلونا گفت: نمی‌خواهم در مورد بازیکن خاصی صحبت کنم. ما به تمامی باشگاه‌ها احترام می‌گذاریم، هر چند هنوز 20 روز دیگر از فصل نقل‌وانتقالات تابستانی باقی مانده است.

رئیس باشگاه بارسلونا صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: باید ببینم چه بازیکنانی در ادامه می‌توانند به ترکیب بارسا اضافه شوند. ما روی لیگ تمرکز کرده‌ایم و بهتر است پرسش‌های خود در خصوص بازیکنان را از اریک آبیدال، رامون پالنس و یا پپ سگوئرا بپرسید. با این حال هنوز زمان برای انجام نقل‌وانتقالات باقی مانده است.

بارسلونا در این تابستان مالکوم، آرتور، کلمنت لنگله و آرتورو ویدال را به خدمت گرفته و رئیس این باشگاه اسپانیایی با این اظهاراتش به نوعی علاقه بارسا به جذب هافبک فرانسوی شیاطین سرخ را رد نکرد.

پوگبا که به نظر می‌رسد رابطه‌اش با ژوزه مورینیو بابت خارج کردن نام وی از ترکیب اصلی شیاطین سرخ همچنان شکرآب است، اخیراً در پاسخ به این پرسش که «آیا از بودن در باشگاه منچستریونایتد خوشحال و راحت هستید؟»، اظهار داشت: چیزهایی هستند که می‌توانم در موردشان صحبت کنم و برخی چیزها هم هستند که نمی‌توانم در موردشان حرفی بزنم و در غیر این‌ صورت جریمه خواهم شد».

منبع: تسنیم