تروریست های داعش توانستند خود را به ورودی های شهرک های « الشولا و کباخب» برسانند.

 سرویس جهان مشرق - ده‌ها تن از عناصر تروریستی داعش، ساعتی قبل،حملات سنگین و گسترده را از جنوب استان دیرالزور علیه مواضع نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت برای اشغال شهرک های راهبردی « الشولا و کباخب» انجام دادند.

خبرها حاکیست، تروریست های داعش در این ضدحملات سنگین، از دو محور مواضع نیروهای سوری و مقاومت را در مرکز استان دیرالزور هدف قرار داده اند و تلاش می کنند ارتباط نیروهای متحد را در این استان با یکدیگر قطع کنند.

برای دسترسی به سایز بزرگتر روی عکس کلیک کنید

براساس اطلاعات به دست آمده، درگیری های سنگین همچنان ادامه دارد و تروریست های داعش موفق شدند خود را به ورودی های شهرک های « الشولا و کباخب» برسانند؛ حدود 30 تن از نیروهای سوری در این درگیری ها به شهادت رسیده اند.

یک منبع میدانی در شرق استان حمص در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: نیروهای کمکی به منطقه اعزام شده اند تا حملات تروریست های داعش را در در مرکز استان دیرالزور به طور کامل دفع کنند و مانع از قطع خطوط انتقال نیرو و تجهیزات از شهر السخنه به سوی شهر دیرالزور شوند.
 
از سویی دیگر، عناصر تروریستی داعش در جنوب شرق استان حمص حملات گسترده ای را از شرق میدان گازی « الضبیات» به سمت ارتفاع « طنطور» انجام دادند و موفق شدند خود را به ورودی این ارتفاع برسانند.

به گزارش مشرق، ارتفاع راهبردی « الضبیات» بر شهر راهبردی السخنه در شرق استان حمص اشراف کامل دارد؛ سقوط این ارتفاع، تروریست های داعش را یک گام دیگر به شهر السخنه نزدیک می کند؛ قابل ذکر است مسیر شهر حمص - دیرالزور از شهر السخنه عبور می کند.

برچسب‌ها