۰۱.jpg

عناصر تروریستی محاصره شده داعش در کرانه غربی رود فرات به مواضع نیروهای سوری و مقاومت در مرکز شهر و بیمارستان قلب حمله کردند.

به گزارش مشرق، صدها تن از عناصر تروریستی داعش پس از شکست سنگین در مرکز استان دیرالزور و ناکام ماندن در اشغال شهرهای « الشولا و کباجب» و قطع ارتباط نیروهای متحد در این استان، این بار حملات سنگینی را از سه محور دیگر علیه نیروهای جبهه مقاومت ترتیب دادند.

برای دیدن نقشه در اندازه بزرگ روی عکس کلیک کنید

حملات تروریست های داعش در محور نخست از حومه شرق و جنوب شرق فرودگاه و منطقه « الموحسن» آغاز شد و در محور دوم هم مواضع نیروهای سوری در بخش شرقی شهر دیرالزور و مناطق « مراط و مظلوم» هدف قرار گرفته شد.

در محورم سوم هم، عناصر تروریستی محاصره شده داعش در کرانه غربی رود فرات به مواضع نیروهای سوری و مقاومت در مرکز شهر و بیمارستان قلب حمله کردند؛ درگیری ها در سه محور بیش از 5 ساعت ادامه یافت.

برای دیدن نقشه در اندازه بزرگ روی عکس کلیک کنید

در نهایت نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت با پشتیبانی یگان موشکی و جنگنده های روسی و پس از درگیری های سنگین و نفس گیر موفق شدند حملات را به طور کامل دفع کنند؛ در جریان درگیری ها 75 تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند و دهها تن دیگر هم مجروح شدند.

با دفع حملات عناصر تروریستی داعش، نیروهای متحد عملیاتی را برای پیشروی به سوی شهر راهبردی و نفت خیز « المیادین» انجام دادند و در گام نخست خود را به نزدیکی محله « الموحسن» در جنوب شرق فرودگاه دیرالزور رساندند؛ درگیری ها در این محور به شدت ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
    44 5
    داعش اصلی در اقلیم عراق و شمال سوریه است
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
    1 1
    الان که نیروهای دموکراتیک سوریه و ارتش سوریه به هم می رسند آیا با هم می جنگند یا همدیگر را به رسمیت می شناسند؟
  • احمد IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
    44 1
    به داعش باید گفت والسلام نامه تمام!!!
  • احسان IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
    2 2
    خدا قوت
  • سعید IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
    6 3
    امیدوارم با پشتیبانی بیشتر هر چه زودتر ارتش سوریه و متحدانش موفق شوند سرزمین بیشتری آزاد کنند . اگر کردها با آمریکا تسلط یابند در آینده در سوریه دردسر خواهند شد
  • سعید IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
    5 2
    امیدوارم با پشتیبانی بیشتر هر چه زودتر ارتش سوریه و متحدانش موفق شوند سرزمین بیشتری آزاد کنند . اگر کردها با آمریکا تسلط یابند در آینده در سوریه دردسر خواهند شد
  • ا IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
    0 1
    وقتی کسی کاری نمیکنه گفتن فایده نداره،فقط اینکه لزوم استفاده از سامانه های شناسایی چند طیفی برای شناسایی دوربرد در شب چه تجهیزات زمینی و چه هوایی مثل پهپادها بیشتر معلوم میشه و یک نکته هم با هوشیاری میتوان در کنار استفاده از پهپادهای مسلح از بالگردهای بدون سرنشین مسلح هم استفاده کرد و با استفاده از تیربار در اول کار و با کسب تجربه بیشتر برای بالگردهای سنگینتر از توپ برای هدف گرفتن بهتر نیروهای پیاده مخصوصا زمان مورد هدف گرفتن کاروانهای تروریستها و پراکنده شدن نفرات دشمن بصورت پیاده در روز و شب انها را مورد هدف قرار داد و با اینکار جز پیشگامان هم بود
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
    0 1
    ماشاءالله
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
    3 1
    چشم انتظار شکست نهایی داعش هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس