یک روزنامه انگلیسی گزارش داد پلیس این کشور در یک عملیات تروریستی شبیه‌سازی شده به این نتیجه رسید که تروریست‌ها قادرند کمتر از 5 دقیقه وارد ساختمان پارلمان انگلیس شده و صدها نماینده را به قتل برسانند.

 به گزارش مشرق، عملیاتی آزمایشی توسط پلیس انگلیس انجام گرفت که نشان می‌دهد تروریست‌ها می‌توانند کمتر از 5 دقیقه وارد پارلمان بریتانیا شده و بیش از صد نماینده پارلمان را قتل عام کنند.

روزنامه انگلیسی ساندی‌تلگراف نوشت، افسران پلیس انگلیس نیمه‌های شب در حمله‌ای شبیه‌سازی‌شده با قایقی از رودخانه تیمز به ساختمان پارلمان وارد و حمله به مجلس عوام را شبیه‌سازی کردند.

زمان شروع این حمله شبیه‌سازی شده تا زمان ورود به سالن اصلی مجلس عوام کمتر از 5 دقیقه طول کشید. به گفته پلیس اگر این اتفاق در واقعیت بیافتند، به سرعت انجام خواهد گرفت و تلفات زیادی برجا خواهد گذاشت.

بعد از آن یک افسر مسلح برای محافظت از ورودی رودخانه به سمت پارلمان پُست می‌دهد و پلیس خواستار تغییرات دیگر در محافظت از ساختمان پارلمان شده است.

یک جوان 24 ساله دو شب پیش با یک شمشیر 4 فوتی در مقابل کاخ باکینگهام 3 افسر پلیس را مجروح کرده است که بعد از آنپلیس ضدتروریسم از وی بازجویی می‌کند.

منبع: فارس