کد خبر 659433
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از پیگیری پرونده‌های مربوط به شرکت کرم کمپوست خبر داد و گفت: وزرای راه، دادگستری، اقتصاد، کشاورزی و کار باید با حضور در مجلس به پرسش‌های نمایندگان پاسخ دهند.

به گزارش مشرق، ولی داداشی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به تذکرات ارائه شده به وزرای دولت یازدهم اظهار کرد: در صحن علنی مجلس به تعدادی از وزرای دولت یازدهم تذکر داده شده است.

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرسش‌های مطرح شده مربوط به مباحث عمرانی و حقوق پایمال شده مردم است، افزود: وزرای راه، مسکن و شهرسازی، دادگستری، اقتصاد و دارایی، جهاد کشاورزی و کار و رفاه اجتماعی باید در صحن علنی مجلس به پرسش‌های مطرح شده نمایندگان پاسخگو دهند.

وی به پیشرفت کند و ضعیف بارانداز راه‌آهن آستارا‌ـ آستارا در خاک ایران اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه جمهوری آذربایجان پروژه مربوط به راه‌آهن را در خاک خود به اتمام رسانده با این حال وزارت راه، مسکن و شهرسازی درباره تملک اراضی پروژه مذکور در خاک ایران کاری انجام نمی‌دهد.
 
داداشی به واگذاری اخیر سه پمپ بنزین در استان اشاره کرد و یادآور شد: وزیر اقتصاد و دارایی درباره واگذاری این سه پمپ بنزین در شهرستان‌های رشت، بندرانزلی و آستارا باید پاسخگو باشد که به چه دلیل پمپ بنزین‌های مذکور با نازل‌ترین قیمت واگذار شده است.

وی به ماجرای کارخانه کرم کمپوست اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مجوز شرکت مربوطه از سوی وزارت کار و رفاه اجتماعی صادر شده، وزیر مربوطه باید در زمینه ورشکستگی این شرکت پاسخگو باشد و توضیح دهد که پرونده های مربوط به کرم کمپوست در چه مرحله قرار دارد و در چه نهادی در حال پیگیری است.  
 
دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کمیسیون پاسخ ارائه شده توسط وزرا رسانه‌ای نمی‌شود، متذکر شد: در زمینه پرونده‌های مربوط به کرم کمپوست در تلاش هستیم وزیر مربوطه در صحن علنی مجلس حضور پیدا کند.  

وی گفت: پرونده کرم کمپوست یکی از پرونده‌های مهم بوده و باید خارج از نوبت به آن رسیدگی شود.
منبع: فارس