رفتارهای تیم رسانهٔ هم‌میهن نشان داده است که سلسله اقدامات هتاکانه آنان نسبت به احکام اسلام و مسئولین کشور استمرار یافته است و «عذرخواهی» و «عدم چاپ» فقط راهکاری برای فرار از اعمال قانون در برابر این تیم هتاک است.

سرویس سیاست مشرق - «حمایت از روزنامه هتاک به پیامبر اسلام (ص)»، «غیر انسانی خواندن قصاص» و حالا «توهین به مسئولین عالی نظام» این سیر حضور گروه مطبوعاتی هم‌میهن وابسته به حزب کارگزاران سازندگی در دوران دولت یازدهم است.
 
بعد از گزارش مشرق از هتاکی طنز نویس روزنامه‌های زنجیره‌ای در هفته نامه صدا، سردبیر این هفته نامه در سوال جوابی [خودساخته] توضیحاتی را در کانال تلگرامی این نشریه منتشر کرده است. هفته نامه  صدا در شماره 101 خود به قلم آیدن سیار سریع مطلب طنزی با عنوان «آسوده بخوابید! رابین‌هود نمی‌آید» را منتشر کرده است که چیزی جز توهین صریح به مقامات عالی نظام از آن نمیتوان برداشت کرد. 
 
اما قوچانی همانند گذشته رویه فرار به جلو با ترفند «عذرخواهی» را در پیش‌گرفته است؛ او بدون در نظر گرفتن نقش سردبیر در نظارت بر تولید محتوای نشریه، اظهار داشت: «نویسنده این مطلب آقای آیدین سیار سریع با نشریه صدا تاکنون همکاری هم نداشته است و ازاین‌رو مطلبی نبوده و نیست که بیانگر دیدگاه صدا باشد. همه مطالب نشریاتی که ارگان حزبی نیستند درواقع موضع نویسندگان آن محسوب می‌شوند.» و پیش‌ازاین هم اظهار داشته بود که «وظیفه سردبیر، کنترل و نظارت بر مطالب نشریه نیست بلکه وظیفه ذاتی سردبیر، تولید مطلب است.»

در بخشی دیگر وی معتقد است که «دیدگاه صدا» در «تیتر یک» نمایانگر است؛ این در حالی است؛ روزنامه مردم امروز به سردبیری محمد قوچانی در حمایت از توهین‌کنندگان به پیامبر اکرم (ص) «تیتر یک» خود را «کلونی: من هم شارلی هستم» انتخاب کردند و پس از اعتراضات فراوان، بار دیگر گردانندگان گروه مطبوعاتی هم‌میهن از «احتمال خطا» در کار مطبوعاتی سخن گفتند.

رفتارهای تیم رسانهٔ هم‌میهن نشان داده است که سلسله اقدامات تقدس زدایی آنان نسبت به احکام اسلام و مسئولین کشور استمرار یافته است و «عذرخواهی» و «عدم چاپ» فقط راهکاری برای فرار از اعمال قانون در برابر این تیم هتاک است.
 
 
 
در شرایط فعلی به نظر می‌رسد که نهادهای نظارتی باید اقدامی برای «پایان همیشگی» رفتارهای وقیحانه گروه مطبوعاتی هم‌میهن وابسته به حزب کارگزاران سازندگی انجام بدهند و از سوی دیگر به دلیل این توهین اشد مجازات برای نویسنده و گردانندگان هفته‌نامه از سوی مراکز قانونی اعمال شود.