کد خبر 638171
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

سخنگوی دولت راستگویان! مدیران حرامخوار را ذخیره‌های نظام خواند و بدین ترتیب مقابله با حقوق‌های نجومی، به دروغ‌های نجومی تبدیل شد.

به گزارش مشرق، رضا سراج کارشناس مسایل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:
 
وعده‌‌ی نجومی:

دولت راستگویان! ابتدا مقابله با حقوق‌های_نجومی را به وعده‌‌های_نجومی تبدیل کرد. در خرداد 1395 روحانی در دستوری به معاون اول خود نوشت « مقتضی است در اسرع وقت همه موارد تخلّف و سوء استفاده شناسایی گردد، وجوهی که به‌ناحق پرداخت شده به بیت‌المال مسترد شود و مدیران متخلّف عزل شوند و گزارش اقدامات قاطع به اینجانب ارایه شود »

دروغ‌ نجومی :

اما پس مدت کوتاهی، سخنگوی دولت راستگویان! مدیران حرامخوار را ذخیره‌های نظام خواند و بدین ترتیب مقابله با حقوق‌های نجومی، به دروغ‌های_نجومی تبدیل شد. همچنین دولت مدعی شد در موضوع فیش‌های نجومی، متخلفین را به دستگاه قضایی معرفی می‌کند. علیرغم این ادعا، هیچ پرونده‌ای از سوی دولت به دستگاه قضایی معرفی نشد.

فرجام نجومی :

و بالاخره جهانگیری معاون اول دولت راستگویان خیال مردم را راحت کرد و گفت : «گیرند‌گان حقوق‌های نامتعارف هیچ تخلفی نکرده‌اند. قبل از مصوبات شورای حقوق و دستمزد در تعیین سقف حقوق‌ها، تعدادی پرداخت حقوق‌های بالا وجود داشت که البته گیرندگان آن هیچ تخلفی نکرده‌اند.» با این تفاسیر باید به دولت راستگویان و درستکاران خسته نباشید گفت.