در ادامه واکنش ها با طرح آتش بس فراگیر اعلام شده از سوی دولت سوریه، شورای هماهنگی گروه های تروریستی تکفیری فعال در شهر دوما پایتخت تروریسم در استان دمشق رسما از این طرح حمایت کرد.

گروه جهان مشرق- در ادامه واکنش ها با طرح آتش بس فراگیر اعلام شده از سوی دولت سوریه، شورای هماهنگی گروه های تروریستی تکفیری فعال در شهر دوما پایتخت تروریسم در استان دمشق رسما از این طرح حمایت کرد. 

بنابر این گزارش، در بیانیه ای که به امضای شورای محلی شهر دوما رسیده با اشاره به جنگ 5 ساله میان گروه های تروریستی تکفیری القاعده، ارتش آزاد و داعش با ارتش سوریه در منطقه غوطه شرقی دمشق و ویرانی و آسیب دیدگی های گسترده ناشی از آن خواستار توقف چنگ و خون ریزی و آتش بس شده است. این بیانیه با شعار "کفانا حرب" به معنای جنگ برای ما کافی است صادر گردیده اما مشمول موافقت گروه های تروریستی تکفیری فعال در منطقه نمی شود. لازم به ذکر است که دوما و منطقه غوطه شرقی دمشق از ابتدای بحران سوریه در سال 2011 نخستین منطقه ای بود که اعتراضات به سوی جنگ مسلحانه رفته که طی آن صدها نظامی سوری و حامیان دولت سوریه بدست تروریست های آموزش و تجهیز شده از سوی اردن، عربستان، قطر و ترکیه قتل عام گردیدند.