دکتر بشار اسد رئیس جمهور سوریه دقایقی پیش از بخش های مختلف شهر بزرگ داریا واقع در حاشیه جنوب غربی دمشق پایتخت این کشور بازدید میدانی بعمل آورد.

گروه جهان مشرق- دکتر بشار اسد رئیس جمهور سوریه دقایقی پیش از بخش های مختلف شهر بزرگ داریا واقع در حاشیه جنوب غربی دمشق پایتخت این کشور بازدید میدانی بعمل آورد.


بنابر این گزارش، در این بازدید فرماندهان ارشد پلیس، ارتش، وزرای دولت و مسئولان عالی مذهبی سوریه حضور داشتند رئیس جمهور سوریه از بخش های مختلف داریا بازدید بعمل آورده و در جریان آخرین برنامه های دولت برای بازسازی کامل این منطقه قرار گرفته است. وی صبح امروز در مسجد سعد بن معاذ انصاری حضور یافته و نماز عید سعید قربان را اقامه کرده بود. دکتر بشار اسد در این بازدید چند ساعته از بازگشت داریا به آغوش سوریه ابراز خوشحالی کرد و از بازسازی سریع منطقه برای بازگشت ساکنین و امنیت و آرامش به آن سخن گفت. وی تاکید کرد هر کس که بر وعده‌های خارجی حساب باز کند، به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

{$sepehr_media_1757378_400_300}

 اسد ضمن درخواست از همه افراد مسلح حاضر در این کشور برای مصالحه، گفت: نیروهای مسلح بدون اینکه هیچ تردیدی داشته باشند، به فعالیت خود برای بازگرداندن امنیت به همه مناطق سوریه ادامه می‌دهند. منطقه داریا از ابتدای بحران سوریه در سال 2011 مهمترین پایگاه گروه های تروریستی تکفیری در استان دمشق بشمار می رفت. گروه های القاعده، ارتش آزاد و داعش حضور فعالی در داریا داشتند اما در عملیات نیروهای نظامی سوریه دو هفته پیش شهر بطور کامل پاکسازی شد.