کد خبر 626510
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

رئیس جمهور آذربایجان با اهدای بالاترین نشان کشور آذربایجان و همچنین جایزه 200 هزار دلاری، از رضا مهماندوست سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان تقدیر کرد.

به گزارش مشرق، مهماندوست در خصوص کسب بالاترین نشان دولتی جمهوری آذربایجان  گفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: خیلی خوشحال هستم که تلاش‌های ما به ثمر نشست و به بالاترین نشان در کشور آذربایجان رسیدم. من تنها کسی بودم که در شب تقدیر از المپیکی‌ها این نشان را کسب کردم. در این مراسم چشمان من پر از اشک شد و اشک‌هایم به دلیل کم لطفی‌های فدراسیون ایران بود، ز‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یرا قطعا دوست داشتم برای ایران این افتخارات را کسب کنم.

او همچنین گفت: امیدوارم که مسئولان دیگر با مربیان خود این برخورد را نداشته باشند و برای حضور بعضی‌ها امثال رضا مهماندوست را فراری ندهند.
منبع: ایسنا