کد خبر 623049
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

ده ها تن از ساکنین محلات بخش شرققی حلب که در اشغال گروه های تروریستی قرار دادر، عصر روز گذشته با برپایی تجمعی خواستار اتحاد گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد برای شکست دادن ارتش سوریه شدند.

گروه جهان مشرق- ده ها تن از ساکنین محلات بخش شرققی حلب که در اشغال گروه های تروریستی قرار دادر، عصر روز گذشته با برپایی تجمعی خواستار اتحاد گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد برای شکست دادن ارتش سوریه شدند.


بنابر این گزارش، تحمع کنندگان با در دست داشتن پلاکارهایی خواستار اتحاد گروه های وابسته به القاعده و ارتش آزاد با یکدیگر برای شکست دادن ارتش سوریه و شکستن محاصره محلات مذکور با استفاده از نیروی سلاح و نظامی شده اند. لازم به ذکر است که از سه هفته پیش تا کنون محورهای جنوب و جنوب غربی حلب صحنه نبردهای شدید میان نیروهای دولتی سوریه با تروریستهای تکفیری می باشد. تروریستها برای شکستن محاصره و نیروهای ارتش سوریه برای تثبیت آن در تلاش هستند. محلات تحت سیطره تروریستها در شرق حلب کمتر از 200 هزار نفر سکنه داشته و محلات تحت سیطه دولت سوریه در بخش غربی آن بیش از یک و نیم میلیون نفر جمعیت دارد.