کد خبر 587204
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴

با گذشت 24 ساعت از آغاز عملیات نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه در محور عملیاتی "مزارع ملاح" واقع در حاشیه شمالی شهر حلب منابع میدانی از تلفات سنگین گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد در این نبردها خبر می دهند.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت 24 ساعت از آغاز عملیات نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه در محور عملیاتی "مزارع ملاح" واقع در حاشیه شمالی شهر حلب منابع میدانی از تلفات سنگین گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد در این نبردها خبر می دهند.


بنابر این گزارش، دور جدید درگیری ها از روز گذشته با حمله صدها تن از رزمندگان ارتش و بسیج سوریه به مواضع تروریستهای ارتش آزاد و القاعده در مزارع ملاح آغاز شده که طی آن بخشهایی از این منطقه تحت کنترل نیروهای سوری درآمده و تلفات سنگینی به گروه های تروریستی همچون نورالدین زنکی، جبهه النصره و الجبهه الشامیه وارد آمده است. رسانه های وابسته به تروریستها مملو از تصاویر کشته های این گروه ها در این درگیری ها شده است. در میان تلفات آنها نام "طه سلامه فرمانده کل نظامی گروه نورالدین زنکی" نیز بچشم می خورد. این گروه بطور مسقیم وابسته به سازمان جاسوسی ترکیه "میت" می باشد و گفته می شود توسط مسشاران نظامی ترک هدایت می گردد. همزمان، منابع وابسته به این گروه از به غنیمت در آمدن یک دستگاه تانک تی 90 ارتش نیز خبر داده است. فرماندهی نیروهای نظامی سوری مشارکت کننده در این عملیات بر عهده سرتیپ سهیل الحسن می باشد.