حکایت این روزهای محرم نویدکیا و سپاهان ماجرای عجیبی است که با سکوت دو طرف و ارائه های پاسخ های کلی و مبهم بر پیچیدگی آن افزوده می شود.

به گزارش مشرق و به نقل از شبکه خبری پچ پچ ، محرم نویدکیا پس از بازگشت سپاهان از اردوی ترکیه و پیش از آغاز لیگ برتر از حضور در تمرینات سرباز زده است. با وجود تماس و رایزنی های زیادی که از سوی مسئولان باشگاه و ورزش اصفهان با کاپیتان زردپوشان صورت گرفته، پاسخ صریح و شفافی نداده و دلیل موجهی برای غیبتش اعلام نکرده است. اما با وجود این همه بی نظمی و نادیده گرفتن مصالح باشگاه، هواداران این تیم هنوز در جریان دیدارهای این تیم نام نویدکیا را فریاد می زنند و حتی او را مقابل حسین فرکی سرمربی تیمشان قرار داده و صدای اعتراض این مربی آرام را هم در آورده اند.

فرکی که اعلام کرده از دلیل واقعی ناراحتی احتمالی محرم و غیبتش در تمرین بی اطلاع است، از هواداران خواسته با حفظ احترام این بازیکن، اول سپاهان را تشویق کنند و منافع تیم را به منافع فردی و گروهی ترجیح دهند.

نکته عجیب و قابل تامل در این ماجرا، انفعال و سکوت معنادار مسئولان باشگاه است! سپاهانی ها که نشان داده اند در مدیریت قاطعانه عمل کرده و با برهم زنندگان نظم باشگاه و تیم به صورت جدی برخورد می کنند، در مورد کاپیتانشان هیچ واکنش جدی و تعیین کننده ای نداشته اند. آنها به جای بیان واقعیت یا مشخص کردن تکلیف دائما موضوع را مثل توپ فوتبال به هم پاس می دهند و از خود رفع تکلیف می کنند. مشخص نیست مسئولان سپاهان چرا این همه مماشات به خرج می دهند و با بازیکنی که خود باید الگوی دیگران در رفتار و رعایت نظم باشد اما خارج از مقررات رفتار می کند، مدارا می کنند؟