کد خبر 353409
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹

محمود میران سرمربی تیم جوانان جودو شد، کیهان مدیر فنی تیم‌های ملی

به گزارش مشرق، روز گذشته(شنبه)در دومین جلسه شورای فنی فدراسیون بعد از بازگشت تیم ملی جودو از بازی‌های آسیایی مسئولان فدراسیون پس از جمع‌بندی نهایی به این تصمیم رسیدند هدایت جودوکاران در رده سنی پایه را به داود میقانی بسپارند. میقانی دارای دان هفت جودو است که به مدت 5 سال هدایت تیم ملی یمن و یک سال سرمربیگری تیم ملی عراق را برعهده داشت است.

همچنین سید محمودرضا میران سرگروه سابق تیم ملی که سابقه هدایت تیم ملی را نیز سال 2009 برعهده داشت و مدال برنز جهان و چندین مدال آسیایی در کارنامه خود دارد نیز هدایت تیم ملی جوانان را برعهده گرفت.

مقرر گردید، طرح تقویت تیم ملی نونهالان با هدف پشتوانه سازی و تقویت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان، توسط سرمربی و کادرفنی تیم ملی نوجوانان تهیه و به شورای فنی پیشنهاد شود.

در این جلسه مقرر شد برای حضور قدرتمند تیم ملی بزرگسالان در رویدادهای انتخابی المپیک 2016 برزیل فدراسیون جودو نسبت به استخدام یک مربی خارجی با همکاری و موافقت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک اقدام کند. از سوی دیگر محمد کیهان از پیشکسوتان و مربیان ارزنده جودو کشور به عنوان مدیرفنی تیم‌های ملی جودو نوجوانان و نونهالان منصوب گردید.

پیش از این محمود میران سرمربی تیم ملی امید بود.

منبع: فارس