کد خبر 309570
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

پس از مرگ یکی از اراذل و اوباش شهرستان بابل، شهر را انبوه بنرها و عکس‎های آن شرور فرا گرفت و معلوم نیست که چه کسی مجوز این بنرها را صادر کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، چند روز قبل، در یک درگیری خیابانی بین پلیس و یکی از اراذل و اوباش بابل، پس از تیراندازی بین آنها، «عادل سومارایی – شرور معروف‌شهر» کشته و یک مأمور نیروی انتظامی نیز مجروح شد اما این پایان ماجرا نبود.

فردای آن روز، شهر پر شد از بنرها و عکس‌هایی که با عناوین: «عادل جان راهت ادامه دارد، عادل جان آسوده بخواب و…» (با آن بر و بازوهای کلفت خالکوبی شده اش) که گویی یکی از قهرمانان شهیر شهر جان باخته است.

حال باید از مسئولین امر پرسید در سالی که به نام «فرهنگ» نامگذاری شده، قهرمان‌سازی از یک شرور معروف برای جوانان و نوجوانان این شهر چه جای توجیهی دارد؟

و سوال دیگر اینکه مگر نباید برای نصب هر گونه بنری از شهرداری مجوز گرفت؟ و اگر هم مجوزی نگرفتند، چرا جلوی این حرکت گرفته نشد؟ چرا بلافاصله این بنرها جمع نشد؟
{$sepehr_album_12789}

مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: بلاغ